Slimda Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Hahhaha, genial video. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Ble skikkelig feriemodus her inne nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Så for meg lang ventetid og tricky eierskapsspørsmål på nøkkelfilingen jeg ba om, gikk på to minutter. Så nå sitter jeg her men en halvtime for mye. Vært på GameStop og kjøpt Catherine, var innom Platekompaniet, men så fort jeg begynner å se kommer jeg på haugen med gavekort jeg har hjemme og går ut fra butikken igjen. Endret 12. juli 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Bah. Så cdon solgte Lollipop Chainsaw og Spec Ops: The Line for tilsammen 399 kroner igår kveld og tenkte jeg skulle slå til på tilbudet idag. Nå har de derimot fjernet Spec Ops og det er ingen andre enn Lollipop som frister. Sånn går det når en er treg. Endret 12. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Heisann. Kjøpte hele Bethesda-katalogen på Steam. 374 kroner for blant annet Skyrim og GOTY-versjonen av Fallout: New Vegas og Brink. Sprøtt! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Kan ikke klage på den prisen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Tja, dei burde betale deg for å spele Brink. Men New Vegas er bra! Alle som ikkje har Crusader Kings 2 burde kjøpe det no. Gjeld forsåvidt mange av spela berre i dag. GLAD EG FEKK LØNN I DAG HUHEI. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Har fått med meg at det ikke er all verdens, men like fullt gleder jeg meg til å prøve. Selv om TF 2 er det eneste jeg vet vil spille online av skytespill i all overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Om jeg har nok penger på konto skal jeg kjøpe det + alle DLC. Ja, jeg gir etter for presset ditt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Skal vente på ein New Vegas-deal og snappe opp DLC, trur eg. Brink er ein halvpart dårleg utført interessant konsept, og ein halvpart gimmick-dilldall som prøver så hardt å vere annleis at det vert dårleg, krydra med svak mekanikk. Pfff, litt vanskeleg å faktisk få kjøpt noko no. "Heavy load", shock horror Endret 12. juli 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Pfff, litt vanskeleg å faktisk få kjøpt noko no. "Heavy load", shock horror I did done did it. Crusader Kings is mine. Now, what do I do? Edit: Hm. The Witcher funker visst på Mac. Må teste. Endret 12. juli 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Du kan jo lese guiden i signaturen min. Gjerne køyre gjennom in-game tutorials. Kanskje starte i eit rolig hjørne av verda og vere førebudd på at ting neppe går som planlagt - det "tilrådde" treningsområdet er Irland. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Thank you, kind sir. I will prepare to meet my maker! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Hm... Salg på The Walking Dead. Klarer jeg å kjøpe det og så la være å røre episodene før alle er ute? Også dette da: Jeg klarer nesten ikke unngå å få kjeven ut av ledd. Endret 12. juli 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Største fansluten Men ser ganske kult ut Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 I did done did it. Crusader Kings is mine. Now, what do I do? Slit det med helsa. Jeg spilte CK2 i 118 timer i løpet av to uker. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Spiller CK2 på 1920x1200, men jeg kan knapt lese teksten eller se ikonene. Alt er ekstremt smått. Er det noen måte å scale det opp på, uten å spille med elendig oppløsning? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Alt under 1920x1200 er elendig oppløsning? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Aldri hatt det problemet. Har du output til ein tv eller noko? Interfacet er laga for PC og er dermed ikkje unaturleg oppblåst, men det skal jo vere mogleg å lese teksta uansett oppløysing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå