Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ro ned med quotingen! Dere trenger ikke å ha 5 lange quote-kjeder.

Minner om retningslinjene:

Dårlig bruk av quote-funksjonen skal unngås. Generelt sett skal man kun quote den delen av innlegget/innleggene man svarer på. Om innlegget man svarer på er veldig langt, skal man ikke quote det. Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det.

Det er altså mulig å fjerne Quotes slik at man ender opp med en enkel eller dobbel quoteboks. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Spam, hvor :huh:

Har et Norskprosjekt sendt rett fra helvete som skal være ferdig til i morgen :(

Men på skolen i dag skjedde noe av det mest jævlige som noensinne har skjedd. Vi hadde framføring i Naturfag og jeg fikk karakteren 4/5. En helt grei karakter, men da jeg spurte læreren om hva hun trakk meg ned for, svarte hun: Du så for mye ned i manus.

Da begynner jeg å lure på litt, siden jeg faktisk ikke hadde manus i det hele tatt :huh:

Da jeg sa dette til henne bare smilte hun og gikk :blink:

Skal klage inn den karakteren der.

Lenke til kommentar
Spam, hvor :huh:

Har et Norskprosjekt sendt rett fra helvete som skal være ferdig til i morgen :(

Men på skolen i dag skjedde noe av det mest jævlige som noensinne har skjedd. Vi hadde framføring i Naturfag og jeg fikk karakteren 4/5. En helt grei karakter, men da jeg spurte læreren om hva hun trakk meg ned for, svarte hun: Du så for mye ned i manus.

Da begynner jeg å lure på litt, siden jeg faktisk ikke hadde manus i det hele tatt :huh:

Da jeg sa dette til henne bare smilte hun og gikk :blink:

Skal klage inn den karakteren der.

Kanskje du la til M'en i hodet ditt.

Lenke til kommentar
Ooo enkel kildekode :lol: "Copy-paster"

Bare å ta kildekoden hvis du trenger den ;)

Og, er det bare meg eller er teksten på Playstation Trophy nettstedet på Latin? (Har jeg gått glipp av en vits her?)

Er fordi jeg ikke har hatt noe tekst å fylle opp med.

Lorem ipsum brukes som fylltekst i grafisk design og sideombrekking for å demonstrere det grafiske utseende før den endelige teksten er klargjort. Denne bruken betegnes som greeking. Lipsum er også hyppig benyttet for å demonstrere skriftsnitt innen typografien. Siden betydningen av teksten er uforståelig for de fleste, egner den seg godt, fordi man har påvist at man blir påvirket av innholdet i teksten når man skal se på skriftsnitt eller design. Samtidig gir den en mer naturlig fordeling av ordlengder og tegnbruk enn dersom man fyller avsnittene med svada-tekst.

http://no.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...