Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Popular demand. Skrik ut hvis vi skal bytte! BYTT UT! For all del, ikke kom med forslag. Hadde vært litt kjekt å se hvor mye folk her faktisk gamer. F. eks: "har du spilt i dag?, Ja, nei, den siste uken" OSV Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Popular demand. Skrik ut hvis vi skal bytte! BYTT UT! For all del, ikke kom med forslag. Hadde vært litt kjekt å se hvor mye folk her faktisk gamer. F. eks: "har du spilt i dag?, Ja, nei, den siste uken" OSV Den pollen er i en annen tråd Jeg lurer på om jeg skal skifte avatar. Ha med det i pollen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Men det skader ikke å ha den pollen her. Finnes kanskje noen som bare er innom den tråden her^^ Hvis vi skal ha avatar poller: Skal jeg bytte tilbake til dexter avataren min? Endret 23. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men det skader ikke å ha den her. Finnes kanskje noen som bare er innom den tråden her^^ Hvis vi skal ha avatar poller: Skal jeg bytte tilbake til dexter avataren min? Det skal du uansett. Til den første Dexter avataren. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ro ned med quotingen! Dere trenger ikke å ha 5 lange quote-kjeder. Minner om retningslinjene: Dårlig bruk av quote-funksjonen skal unngås. Generelt sett skal man kun quote den delen av innlegget/innleggene man svarer på. Om innlegget man svarer på er veldig langt, skal man ikke quote det. Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det. Det er altså mulig å fjerne Quotes slik at man ender opp med en enkel eller dobbel quoteboks. Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Føler at Siste Ordet egentlig er veldig upassende på dette forumet. Er for det meste bare spam her. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Telletråden og f. eks "hva forbinder du med ordet - leken - tråden" passer bedre ? Alle forumer har vel en eller annen form for ot. Ellers blir ikke folk kjent osv. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Telletråden er også helt på trynet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er aldri i den, og da forstyrrer/irriterer den meg heller ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Et forum uten en tråd eller en kategori man kan snakke normalt sammen blir et veldig stivt og upersonlig sted å være. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Spam, hvor Har et Norskprosjekt sendt rett fra helvete som skal være ferdig til i morgen Men på skolen i dag skjedde noe av det mest jævlige som noensinne har skjedd. Vi hadde framføring i Naturfag og jeg fikk karakteren 4/5. En helt grei karakter, men da jeg spurte læreren om hva hun trakk meg ned for, svarte hun: Du så for mye ned i manus. Da begynner jeg å lure på litt, siden jeg faktisk ikke hadde manus i det hele tatt Da jeg sa dette til henne bare smilte hun og gikk Skal klage inn den karakteren der. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Spam, hvor Har et Norskprosjekt sendt rett fra helvete som skal være ferdig til i morgen Men på skolen i dag skjedde noe av det mest jævlige som noensinne har skjedd. Vi hadde framføring i Naturfag og jeg fikk karakteren 4/5. En helt grei karakter, men da jeg spurte læreren om hva hun trakk meg ned for, svarte hun: Du så for mye ned i manus. Da begynner jeg å lure på litt, siden jeg faktisk ikke hadde manus i det hele tatt Da jeg sa dette til henne bare smilte hun og gikk Skal klage inn den karakteren der. Kanskje du la til M'en i hodet ditt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Føler at Siste Ordet egentlig er veldig upassende på dette forumet. Er for det meste bare spam her. Det er vel en del normal prat også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) iharal3: Haha, sløve lærere. Noen i klassen fikk karakter (4) av norsklæreren for en framføring de ikke hadde hatt^^ Endret 23. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kanskje du la til M'en i hodet ditt. Hæ? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 noen som vet om activition/infinity ward skal ha noen tale på GDC? eventuelt når? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kanskje du la til M'en i hodet ditt. Hæ? "Du så for mye ned i (m)anus." Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ooo enkel kildekode "Copy-paster" Bare å ta kildekoden hvis du trenger den Og, er det bare meg eller er teksten på Playstation Trophy nettstedet på Latin? (Har jeg gått glipp av en vits her?) Er fordi jeg ikke har hatt noe tekst å fylle opp med. Lorem ipsum brukes som fylltekst i grafisk design og sideombrekking for å demonstrere det grafiske utseende før den endelige teksten er klargjort. Denne bruken betegnes som greeking. Lipsum er også hyppig benyttet for å demonstrere skriftsnitt innen typografien. Siden betydningen av teksten er uforståelig for de fleste, egner den seg godt, fordi man har påvist at man blir påvirket av innholdet i teksten når man skal se på skriftsnitt eller design. Samtidig gir den en mer naturlig fordeling av ordlengder og tegnbruk enn dersom man fyller avsnittene med svada-tekst. http://no.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva syntes dere om den nye avataren min? B) Vaine is the man! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ninja poll på gamer.no! Ingen får vite resultatet før alle har stemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå