Licht Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Har aldri heilt sett vitsen med nettbrett når du får ein netbook for mindre eller like mykje. Einaste må vere å bruke dei som portabelt bibliotek, Kindle-like, og hu og hei og ha masse bøker på dei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Greit å ha et enkelt sted å oppbevare bilder, tilgang til spill, lett surfing og slike ting. Jeg trenger ikke en dårligere versjon av en PC, men jeg ønsker meg noe som gjør det lettere å gjøre ting jeg alt gjør på telefonen uten å kunne gjøre det samme som jeg gjør på dataen bare dårligere. Også har jeg lyst på en ny gadget selvfølgelig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Tipper jeg bestiller 16GB med 3G så snart jeg får sendt inn ASUS Paden og får tilbake pengene Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Så laptopen min overlevde en liten dusj med brus. Takk og lov for at tastaturet er en egen ting, sånn at det bare kom inn litt brus rundt kanten av tastaturet (som havnet på tastaturholderen under), siden det ikke kan komme seg inn under knapper osv. Endret 8. juli 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Min erfaring tilier at membranen under tastaturene hindrer mang en katastrofe! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Yus. http://chibisokka.tu...a-gurls-through Endret 8. juli 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Sånn. Da har jeg bestilt iPad 16GB med 3G fra en kamerat som skal til USA nå i sommer. Gleder meg til begynnelsen av August når han kommer tilbake Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Andre nyheter: Har blitt invitert på "øl, kaffe eller en joggetur" av en tidligere mor i barnehagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Tidligere mor hørtes mer makabert ut enn hva du mente... 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Andre nyheter: Har blitt invitert på "øl, kaffe eller en joggetur" av en tidligere mor i barnehagen. Hurra, MILF-action! 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Bow-chicka-wow-wow! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Stussa òg litt på i kva forstand ho var ei "tidlegare mor"? Men go get that, Altefar. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Skjer ikke. Det frister å høre hva det gjelder, men dette er en mor jeg ikke føler den store tiltrekningen til. På noe plan. Endret 10. juli 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Well listen to mister picky over here. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Kjøpte meg 1Password og må si det er flotte saker. Får endelig byttet ut det ène passordet jeg har brukt de siste 10 årene med ett passord per nettside. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har det samme opplegget, men hos meg kostet det ingenting. Så hva er egentlig dealen med 1Password? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Ganske enkelt genererer den og tar vare på alle passordene dine og andre opplysninger for deg. Er plugins til Chrome og Safari som gjør at den kan ta seg av passordlagringen i disse nettleserne også, men hovedpoenget er at den gjør det veldig lett å ha mange sikre passord. Fulgte med gavekort på 600 kroner til Mac App Store da jeg kjøpte MacBook Air, så brukte noe av det på 1Password - som jeg sannsynligvis aldri ville gjort ellers. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Skjønner. Høres jo praktisk ut. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Everyone's a rasist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå