Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å ha et enkelt sted å oppbevare bilder, tilgang til spill, lett surfing og slike ting. Jeg trenger ikke en dårligere versjon av en PC, men jeg ønsker meg noe som gjør det lettere å gjøre ting jeg alt gjør på telefonen uten å kunne gjøre det samme som jeg gjør på dataen bare dårligere. Også har jeg lyst på en ny gadget selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Så laptopen min overlevde en liten dusj med brus. Takk og lov for at tastaturet er en egen ting, sånn at det bare kom inn litt brus rundt kanten av tastaturet (som havnet på tastaturholderen under), siden det ikke kan komme seg inn under knapper osv.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ganske enkelt genererer den og tar vare på alle passordene dine og andre opplysninger for deg. Er plugins til Chrome og Safari som gjør at den kan ta seg av passordlagringen i disse nettleserne også, men hovedpoenget er at den gjør det veldig lett å ha mange sikre passord. Fulgte med gavekort på 600 kroner til Mac App Store da jeg kjøpte MacBook Air, så brukte noe av det på 1Password - som jeg sannsynligvis aldri ville gjort ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...