Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I love the energy.

 

Selv har jeg mottatt og installert min nye cpu-kjøler. Ble atskillig kjøligere der inne nå.

Fikk også trådløs-kortet mitt idag, men i all hast glemte jeg at hovedkortet mitt ikke har en regular old PCI-slot når jeg bestilte. Heldigvis fant jeg en trådløs usb adapter i min mors gamle datamaskin som funker fett.

Som en ekstra bonus er dama på vei hit i dag. Du verden for en fin dag.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal returnere min nye ASUS Transformer Pad. Asus er vanligvis veldig gode, men nettbrett får de ikke til. Software og firmware er elendig. Henger seg hele tiden. Tar i bruk retten til å angre og kjøper heller en iPad. Med jailbreak kan jeg egentlig gjøre akkurat det samme som jeg kan gjøre på en android-basert dings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det er så rabiat absurd. Actionscenane er forsåvidt betre enn mykje frå Hollywood de siste ti åra, men det er fordi dei framleis trur at ihjelklipping og slow-mo-bobler er edgy (for action gjort rett: The Raid).

 

Største problema er først at filmen ser ut til å ta seg sjølv seriøst, og forsøker å levere eit slags historisk oversyn - i ein film der premisset er, uh, Abraham Lincoln, Vampire Hunter. Eg veit ikkje om det er ein slags metaironi som går over hovudet på meg, eller om regissøren berre ikkje er heilt stø i historie. Så om det er cringe-inducing eller berre dobbelt morosamt vert eit tolkingsspørsmål. Framleis usikker.

 

Det andre er laget med litt grating PK-lakk og Tea Party-tankegodset som vert alludert til.

Lenke til kommentar

Vent på Microsoft Surface?

 

Neh.. Liker egentlig ikke Windows RT eller hele Metro-grensesnittet i det hele tatt. Liker ikke mobilene heller. Og nå har jeg fått testet Android også og det innfridde absolutt ikke. Synes det er dårlig at alt går mye smoothere på min iPhone 4 enn på denne Transformer Paden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...