Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen!

Ble nettopp ferdig med Dear Esther. Litt usikker på hva jeg synes. Veldig stemningsfullt, men også litt pretensiøst og kjedelig. Men glad jeg fikk oppleve det.

Enda bedre: Historien fortelles på andre måter i hver gjennomspilling, og for å gå hele greia må du spille gjennom noen ganger.

Et litt merkelig spill, men spennende interessant og noe jeg gjerne ser mer av, om enn kanskje i andre former.

Lenke til kommentar

Hehe. Det er helt awesome! Jeg gleder meg jo til å høre mer, så jeg gleder meg til å trene. Fantastisk.

Skal kjøpe meg skikkelige sko og noe ordentlig treningstøy snart.

Prøvde det på tirsdag, men ble spist. Kom bare en gang, ganske sent og jeg var allerede i gang med å løpe så var småsliten. Kjenner det i beina at jeg ikke er vant til å løpe på asfalt, og jeg har aldri hatt noen skikkelig pusteteknikk når jeg løper langt. Sprint klarer jeg godt, for jeg holder pusten når jeg starter - og det ødelegger jo alt når jeg er avhengig av oksygen for å holde kroppen i gang over en distanse. Derfor har jeg ikke på chases enda, konsenterer meg heller om å løpe så mye jeg orker på hver sang, mens jeg går når historien fortelles. Så jeg prøver, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Du burde prøve å unngå asfalt i så stor grad som mulig. Selv med godt oppbyggede sko får nesten alle etterhvert kneproblemer etter å løpe på asfalt over lengre perioder!

Lurer personlig på om jeg skal sjekke ut denne "fantastiske appen selv". Trener annenhver dag nå, men burde ha litt kondistrening med i bildet også

Edit:

http://open.spotify.com/track/644es5aYPJghtZLjM1rmSP

Kom nettopp på på Spotify. Gleder meg til Hobbiten <3

Endret av Error
Lenke til kommentar

Prøvde det på tirsdag, men ble spist. Kom bare en gang, ganske sent og jeg var allerede i gang med å løpe så var småsliten.

Husker min første chase kom etter 20 minutter med mye jogging og litt gåing. Resulterte i helspurt og en totalt utkjørt Vill And.

Lenke til kommentar

@Error: Det er jeg klar over, men må ha bil for å komme unna rundt her. Æsj jeg hadde håpet det skulle være sangen dvergene synger i traileren.

@Villery: Hehe. Gleder meg til jeg føler meg i form nok til å prøve på nytt, var ganske intenst. Og jeg ble overrasket over hvor fort jeg faktisk måtte løpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...