Lakus Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Takk, takk peeps. Er på vei til byen med dama nå for å vise hun Oslo. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer med dagen! Ble nettopp ferdig med Dear Esther. Litt usikker på hva jeg synes. Veldig stemningsfullt, men også litt pretensiøst og kjedelig. Men glad jeg fikk oppleve det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Er på vei til byen med dama nå for å vise hun Oslo. Flott dag du valgte ihvertfall. Strålende sol og 22-23 grader, da kan man ikke klage. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer med dagen! Ble nettopp ferdig med Dear Esther. Litt usikker på hva jeg synes. Veldig stemningsfullt, men også litt pretensiøst og kjedelig. Men glad jeg fikk oppleve det. Enda bedre: Historien fortelles på andre måter i hver gjennomspilling, og for å gå hele greia må du spille gjennom noen ganger. Et litt merkelig spill, men spennende interessant og noe jeg gjerne ser mer av, om enn kanskje i andre former. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Enda bedre: Historien fortelles på andre måter i hver gjennomspilling, og for å gå hele greia må du spille gjennom noen ganger. Har fått med meg det, men er ikke så interessert i å gå gjennom den samme ruta gang etter gang for å få hele historien. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Kjære Villanden. Bena mine hater deg, hjernen min elsker deg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Haha. Skulle tro jeg lagde appen jo. Men ja, kjekt at jeg fikk deg til å komme i bedre form. Ble det "Chases" i dag eller? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hehe. Det er helt awesome! Jeg gleder meg jo til å høre mer, så jeg gleder meg til å trene. Fantastisk. Skal kjøpe meg skikkelige sko og noe ordentlig treningstøy snart. Prøvde det på tirsdag, men ble spist. Kom bare en gang, ganske sent og jeg var allerede i gang med å løpe så var småsliten. Kjenner det i beina at jeg ikke er vant til å løpe på asfalt, og jeg har aldri hatt noen skikkelig pusteteknikk når jeg løper langt. Sprint klarer jeg godt, for jeg holder pusten når jeg starter - og det ødelegger jo alt når jeg er avhengig av oksygen for å holde kroppen i gang over en distanse. Derfor har jeg ikke på chases enda, konsenterer meg heller om å løpe så mye jeg orker på hver sang, mens jeg går når historien fortelles. Så jeg prøver, i hvert fall. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Du burde prøve å unngå asfalt i så stor grad som mulig. Selv med godt oppbyggede sko får nesten alle etterhvert kneproblemer etter å løpe på asfalt over lengre perioder! Lurer personlig på om jeg skal sjekke ut denne "fantastiske appen selv". Trener annenhver dag nå, men burde ha litt kondistrening med i bildet også Edit: http://open.spotify.com/track/644es5aYPJghtZLjM1rmSP Kom nettopp på på Spotify. Gleder meg til Hobbiten <3 Endret 5. juli 2012 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Prøvde det på tirsdag, men ble spist. Kom bare en gang, ganske sent og jeg var allerede i gang med å løpe så var småsliten. Husker min første chase kom etter 20 minutter med mye jogging og litt gåing. Resulterte i helspurt og en totalt utkjørt Vill And. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 @Error: Det er jeg klar over, men må ha bil for å komme unna rundt her. Æsj jeg hadde håpet det skulle være sangen dvergene synger i traileren. @Villery: Hehe. Gleder meg til jeg føler meg i form nok til å prøve på nytt, var ganske intenst. Og jeg ble overrasket over hvor fort jeg faktisk måtte løpe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Samme her. Bipingen slutter aldri å intensiveres. Nervepirrende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Fikk 3 chases på første turen, ble tatt på den første fordi jeg ikke skjønte hva som skjedde (trodde det var en slags nedtelling), men slapp unna de to siste. Endte opp på nesten 5 km i løpet av 36 minutter. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg utnytter ikke på langt nær så godt som jeg burde, det at jeg bor rett ved Sognsvann og turstiene rundt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) http://open.spotify....YPJghtZLjM1rmSP Kom nettopp på på Spotify. Gleder meg til Hobbiten &--#60;3 Den har da vært på Spotify lenge. Har hatt den som "starred" en stund nå. Men ja, An Unexpected Journey er nok den filmen jeg har gledet meg mest til å se noensinne. Endret 5. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Den kom på på Spotify Som i at den ble spilt tilfeldigvis siden den var på spillelisten jeg spilte av Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ser ut som jeg trykka noe feil så oppdraget ikke ble lagra. En helt meningsløs joggetur med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå