Villanden Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Eggsactly. Nettopp kommet hjem fra en 8-timers Minecraft co-op økt hos en kompis. God damn som timene flyr. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Ferdig med Catherine. Knallspill, kjøp det nå. Skal passe huset (og katten) til bestemor mens hun er borte fra i kveld til søndag, max chill å ha huset for seg sjøl, lix. Kommer til å bli mye StarCraft, mye lesing og mye film. Sommerferie er det beste jeg vet. Endret 4. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Og der var Higgs Boson mest sannsynlig funnet! Når jeg var i CERN for noen uker siden spurte jeg om Higgs Bosonet og ble fortalt at hvis Higgs Bosonet eksisterer, ville de mest sannynlig finne det i perioden Juli-November. Ikke dårlig anslag det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Litt feil å si "finne det i perioden", er det ikke? De har jo alltids visst hvor de skal lete, de har bare ikke vært helt sikre på at det faktisk er det de har sett. Men de er ikke SIGMA 5 nivå-sikkerhet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Higgs-bosonet ble (mest sannsynlig) funnet og ACTA blir droppet. Litt av en dag for nerdene. Endret 4. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Det er en kjempefin dag. Ser frem til at Scishow eller noen andre på youtube lager en video som forklarer dette nærmere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg skal innrømme at jeg ikke er så mye nerd at jeg vet hva alt oppstyret rundt dette Higgs-Bosonet er. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Funderer på hva som kan gjøres nå.. Oo Hva vil higgs hjelpe oss med? Nytt rammenettverk med regler for kvantefysikken? Eller beviser det bare at eldre teorier om kvantefysikken er korrekt? Ble litt nygjerrig jeg gitt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Man må vel være partikkelfysiker for å ha noen dypere forståelse for det, men det er en partikkel som forskerne har vært på leting etter i 50 år. Mye forskning er gjort med den antakelsen at Higgs-bosonet eksisterer, så at vi får en (tilnærmet) bekreftelse på at den finnes gjør at vi slipper å gjøre mye forskning på nytt (i tillegg til at det legger grunnlaget for enda mer forskning i framtiden). Sånn kort fortalt. Ellers hadde jeg glemt at bestemor (selvsagt) har en ganske dårlig internettforbindelse, spørs om det blir noe særlig StarCraft allikevel. Men vi skal vel kunne ha det gøy foruten. Eller? Endret 4. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Soltørkede tomater, vanlige tomater, basilkum, oregano, hvitløk og olivenolje = pizzafyll. Så er det løk, oliven, paprika, tomat, spinatpesto, portobellosopp og squashskav som topping, mozarella, nachochips og kyllingkjøttdeig som extras. Grov bunn, minipizzaer. Lykken er en hverdagsmiddag som denne. Edit: Og serranoskinke. Glemte det helt ut. Endret 4. juli 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Nom. Endret 4. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg bestilte Borderlands 2 Ultimate Lootchest Edition i dag. Måtte bli til PS 3, så vurderer å kjøpe det til PC for å spille det der. Problemet da er bare om at Gearbox ikke holder løftene sine om en god PC-utgave må jeg kjøpe det til Xbox 360 også Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Skulle tro Altefar hadde slått seg løs i kommentarseksjonen på den videoen der. Så ellers "Lat den rätta komme inn" nettopp. Holy shit for en film. Hadde overhodet ikke peiling på hva den handlet om, og så suddenly vampires, men likevel ekstremt positivt overrasket. Creepy som faen Boka er ypperlig, anbefales på det sterkeste. En av mine favorittbøker. Skal begynne på del 1 av A Storm of Swords nå. Gleder meg! Endret 4. juli 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Blodmeridianen er kickass, og jeg er ikke halvferdig en gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Hurra for lakus indeed! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Huzzah! for lakus. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Gratz! Ganske varmt i dag ja. Så ekorn ute i stad. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer med ditt 23. sprett-ut-dag jubileum, Lakus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå