Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må vel være partikkelfysiker for å ha noen dypere forståelse for det, men det er en partikkel som forskerne har vært på leting etter i 50 år. Mye forskning er gjort med den antakelsen at Higgs-bosonet eksisterer, så at vi får en (tilnærmet) bekreftelse på at den finnes gjør at vi slipper å gjøre mye forskning på nytt (i tillegg til at det legger grunnlaget for enda mer forskning i framtiden). Sånn kort fortalt.

Ellers hadde jeg glemt at bestemor (selvsagt) har en ganske dårlig internettforbindelse, spørs om det blir noe særlig StarCraft allikevel. Men vi skal vel kunne ha det gøy foruten.

Eller?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Soltørkede tomater, vanlige tomater, basilkum, oregano, hvitløk og olivenolje = pizzafyll. Så er det løk, oliven, paprika, tomat, spinatpesto, portobellosopp og squashskav som topping, mozarella, nachochips og kyllingkjøttdeig som extras. Grov bunn, minipizzaer. Lykken er en hverdagsmiddag som denne.

Edit: Og serranoskinke. Glemte det helt ut.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg bestilte Borderlands 2 Ultimate Lootchest Edition i dag. Måtte bli til PS 3, så vurderer å kjøpe det til PC for å spille det der. Problemet da er bare om at Gearbox ikke holder løftene sine om en god PC-utgave må jeg kjøpe det til Xbox 360 også :p

Lenke til kommentar

Skulle tro Altefar hadde slått seg løs i kommentarseksjonen på den videoen der.

Så ellers "Lat den rätta komme inn" nettopp.

Holy shit for en film. Hadde overhodet ikke peiling på hva den handlet om, og så suddenly vampires, men likevel ekstremt positivt overrasket. Creepy som faen

Boka er ypperlig, anbefales på det sterkeste. En av mine favorittbøker.

Skal begynne på del 1 av A Storm of Swords nå. Gleder meg! :D

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...