AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg kan absolutt ingen ting om Kirby, så at han fikk en hatt av det han spiste var nytt for meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Du kan se det . Han sluker et monster, har det i munnen sin, og da kan han velge å spytte det ut igjen, eller å svelge det (og dermed få kreftene til nevnte dyr). Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Kirby er ganske kul å bruke i Super Smash-serien pga det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Hva slags krefter får Kirby av å sluke Solid Snake? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg tenkte også pervo når jeg skrev det men jeg spør faktisk av ren nysgjerrighet! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Han får alltid B-angrepet. No hugser eg sjølvsagt ikkje kva det er hos Snake. Rocket Launcher, trur eg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Metal Gear Solid - Tactical Espionage Action (+ Rocket launchers?) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Kirby får muligheten til å kaste granater. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Ikke legge seg i en pappeske altså. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Skulle tro Altefar hadde slått seg løs i kommentarseksjonen på den videoen der. Så ellers "Lat den rätta komme inn" nettopp. Holy shit for en film. Hadde overhodet ikke peiling på hva den handlet om, og så suddenly vampires, men likevel ekstremt positivt overrasket. Creepy som faen Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Når jeg tenker på det så er du ikke eggnet til å lage sånne ordspill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Dere balanserer på en knivsegg med disse sub-par ordspillene deres. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som spiller rumble her? Jeg heter eplefe og er ikke spesielt flink, men synes det er veldig gøy. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg er en eggspert på rumble. Ja? Nei? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Dere burde bli stilt til veggs. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Den der går jegg ikke med på. Eggstremt dårlig. Oh god. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Den der må du lenger inn i livmora med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå