Snurreleif Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Oppdateres spillet med nye oppdrag eller får man kun de som følger med? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 What is this? Hvorfor.. løping? Jogging? TRENING?!?!?? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Oppdateres spillet med nye oppdrag eller får man kun de som følger med? Det oppdateres. Per dags dato kommer det med 23 Story Missions og 7 Supply missions. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Liker Catherine svært godt så langt. Musikk for full guffe her. Hører gjennom den gamle musikkmappa mi som jeg fant bortgjemt på en hardisk. Og med nye, gode høytalere så rister det i taket nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Hahaha, den filmen må jeg se. Endret 2. juli 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Ble tatt av en zombiegruppe på dagens løpetur. De kom bak meg like før en oppoverbakke, og tok meg idet jeg gikk tom for veg. Heller bitt enn å løpe i skog og bli våt på beina. Hadde ikke noe å si for storyen, men creepy, det var det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det fremover. I dag begynte jeg egentlig å løpe når musikken kom, fordi jeg ville konsentrere meg om hva som ble fortalt. Men, jeg er jo ingen Vebjørn Rodal akkurat så jeg gikk for det meste uansett. Lurer på om jeg ikke skal prøve med zombieangrep neste gang og heller løpe hver gang det skjer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Det kan være en fin plan i begynnelsen ja. De kom etter 6-7 minutter på dagens tur, så tror ikke du trenger å gå så altfor lenge før du plutselig løper for livet. Så forøvrig en i tyveårene som var ute og jogget i Trondheim for en måned siden. Han måtte ha brukt Zombies, Run! For han gikk fra rolig jogg til vanvittig løping på en strekke i byen der man vanligvis ikke ville ha startet et spurtparti. Da lo jeg godt. On another note; Denne låta kom på anlegget da jeg var alene på jobb idag: http://youtu.be/NslWB3glglU And I was almost like: http://www.youtube.com/watch?v=vg_20CJgr68&feature=player_embedded#t=76s Måtte ha sett bra kult ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Haha jeg syns jeg ser det! Also, du minnet meg på hvor vakker Mélanie Laurent er. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Relativt easy on the eyes hun ja. Vært inne på Zombielink forresten? På zombiesrungame.com? Mye snacks å finne om løpene dine der inne. Og i kveld har cdon sendt avgårde min nye CPU kjøler og et trådløst nettverkskort. Skal bli godt å få spille litt igjen. Endret 2. juli 2012 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Registrerte meg nå. Hadde vært langt bedre om det vinduet med kaloritelling gadd å fjerne seg så jeg faktisk fikk gjort noe. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Når vi er inne på temaet så var Walking Dead episode 2 veldig bra. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Nettbrett er awesome Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Fy. faen. i. helvete. som jeg hater flybusser, tog, trikker og alt som har med Ruter å gjøre. Jeg skal til Gardermoen for å møte dama i morgen, hvorpå vi begge to skal tilbake til Oslo igjen rett etterpå. Flybussen skal ha 220kr hver vei, ingen retur på samme billett. Ruter er som skutt ut av bakdelen til Satan og sier de har reisemuligheter frem og tilbake Gardermoen for 90,- på sidene deres, men henviser bare til Flybussen/Flytoget om jeg prøver å finne noe. Og NSB da. NSB driver selvfølgelig med bygging i tognettet sitt. Kort sagt så må jeg enten betale med sjelen, fremtidig hus og hytte hos Flybussen (440 kroner) eller falle på kne foran Ruter og NSB og håpe på at det de for en gangs skyld klarer å gjøre noe brukbart sammen. Noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Ruter og NSB [...] klarer å gjøre noe brukbart sammen. Funniest thing ever. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 I know. Derfor det er så frustrerende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 For dere som snakket om ZombiesRun-appen til mobil tidligere. Twitter Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Personlig har jeg svært får negative opplevelser med både Ruter og NSB, og jeg bruker enten den ene eller begge deler daglig. @Slimda: Først nå som jeg ser avataren din på twitter ser jeg at Yoshi sitter fast i hodet på Kirby. Og nå som jeg ser det aner jeg ikke hva jeg trodde det var før. Samma låta, samma vokalisten. Som gammal Slipknot-fan syns jeg dette er himla kult, og som alltid fan av Corey Taylor syns jeg det er enda kulere. http://www.youtube.com/watch?v=Rd-8akRdNSU Endret 3. juli 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 @Slimda: Først nå som jeg ser avataren din på twitter ser jeg at Yoshi sitter fast i hodet på Kirby. Og nå som jeg ser det aner jeg ikke hva jeg trodde det var før. Teknisk sett har Kirby spist Yoshi. Du vet, Kirby får en "hatt" som passer til det han har spist tidligere. Dessuten er han deppa fordi... You know... Hvem i alle dager ville spist Yoshi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå