Lakus Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Den gifen der er jævlig creepy... Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 http://www.wyseguys.com/blag/shitty-roommate/meet-jed/ Noe av det mest geniale/creepy jeg har lest på lenge. Muligens enda bedre av at klokken er 3 på natta, men likevel Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Badass. Den gifen der er jævlig creepy... Veldig creepy! Endret 2. juli 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Ahh. Rolig dag på jobb. Tjene penger på å løse Sudoku og drikke kaffe. Slår min forrige jobb som gressklipper og kirkegårdsgraver ned i støvlene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Av en eller annen grunn så misunner jeg deg å være på jobb. Har endelig fått ferie, men hva faen skal jeg bruke dødtiden på? Får besøk fra 4-11 juli, men utenom det er det lite å gjøre. Alle venner og familie er på ferie/festivaler og jeg sitter her med et hus overfyllt av søppel. Kanskje jeg skal rydde og ta klesvasken? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Du kan starte med å ta ut søppelet. Hvis du har penger kan du jo ta deg ett par dager i et land du ikke har vært i. Noen Lakus-dager i et ukjent land kan være fint. Fikk første lønning idag. 5500 for en uke er ikke så værst. Vurderer å bli verdens beste kjæreste og kjøpe en iPad 2 til kjæresten som har bursdag om noen dager. Har ingen andre ideer, så det spørs om jeg bare må gå for det. Da blir det ingen ny telefon på meg denne måneden allikevel. Pytt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Av en eller annen grunn så misunner jeg deg å være på jobb. Har endelig fått ferie, men hva faen skal jeg bruke dødtiden på? Får besøk fra 4-11 juli, men utenom det er det lite å gjøre. Alle venner og familie er på ferie/festivaler og jeg sitter her med et hus overfyllt av søppel. Kanskje jeg skal rydde og ta klesvasken? Jeg vet akkurat hvordan du har det, for slik har mine sommerferier utartet seg i mange år. Alle ferier egentlig. Hvordan skifter jeg kortinformasjon for Appstore og iTunes? Tenkte jeg skulle prøve Zombies, run etterpå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Innstillinger - Butikk - Trykk på Apple ID - Logg Inn Anbefaler å ha på "Chases" i appen. Da blir det litt mer action i form av grupper av Zombier som nærmer seg nå og da som du må løpe fra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Og DER begynte det å regne. FML. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Du kan starte med å ta ut søppelet. Hvis du har penger kan du jo ta deg ett par dager i et land du ikke har vært i. Noen Lakus-dager i et ukjent land kan være fint. Fikk første lønning idag. 5500 for en uke er ikke så værst. Vurderer å bli verdens beste kjæreste og kjøpe en iPad 2 til kjæresten som har bursdag om noen dager. Har ingen andre ideer, så det spørs om jeg bare må gå for det. Du kan jo vurdere "The NEW iPad" istedetfor toeren Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Haha. You make me laugh. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Sola er tilbake, appen er halvveis nedlastet. Eneste aberet er at jeg ikke har lommer på treningsbuksa mi, kun én baklomme. Litt usikker på hvor jeg skal gjøre av telefonen, mulig jeg drar på meg en liten jakke for lommenes skyld. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Skal ut en snartur før middag jeg også. Happy runnin'. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Man løper med iPod-en i henda, Altefar. Liker Catherine svært godt så langt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Prøvde det, men får så mye kabelsleng. Gikk bra å ha den i baklomma bare jeg fikk stramma bukselinningen nok. Må ærlg innrømme at det var utrolig kult å høre på. Løp ikke så mye ettersom jeg er så dårlig trent, men fikk da 4,5 km med en gjennomsnittsfart på litt i underkant av 9 km/t til slutt. Endret 2. juli 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Visste du distansen på forhånd, eller tar appen seg av det via Google Maps eller noe? Så bar det avsted til filmkveld. Skal se de Batman Begins og The Dark Knight. Blei mye film de siste dagene, gitt (så hele Matrix-trilogien pluss Kill Bill 1 & 2 hos AltF4 i helgen). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Den kom opp når jeg avsluttet løpet mitt. Det jeg ikke var klar over i forkant men så etterpå var at du kan bestemme om du vil ha en times historie eller en halvtimes. Ganske deilig. Noe annet som virkelig nailet stemningen: De sa jeg skulle løpe mot et tårn. Det er et tårn veldig langt unna her jeg bor, men jeg ser det godt, så jeg kunne late som det var dit jeg skulle (for innlevelsens og dermed også utbytte av appen sin skyld) og jeg hørte på Kvelertak, noe som virkelig hjalp på å sette stemningen med låter som Ulvetid og Blodtørst. Jeg gleder meg rett og slett til å løpe igjen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå