Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn så misunner jeg deg å være på jobb. Har endelig fått ferie, men hva faen skal jeg bruke dødtiden på? Får besøk fra 4-11 juli, men utenom det er det lite å gjøre. Alle venner og familie er på ferie/festivaler og jeg sitter her med et hus overfyllt av søppel.

Kanskje jeg skal rydde og ta klesvasken?

Lenke til kommentar

Du kan starte med å ta ut søppelet.

Hvis du har penger kan du jo ta deg ett par dager i et land du ikke har vært i. Noen Lakus-dager i et ukjent land kan være fint.

Fikk første lønning idag. 5500 for en uke er ikke så værst.

Vurderer å bli verdens beste kjæreste og kjøpe en iPad 2 til kjæresten som har bursdag om noen dager. Har ingen andre ideer, så det spørs om jeg bare må gå for det. Da blir det ingen ny telefon på meg denne måneden allikevel. Pytt.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn så misunner jeg deg å være på jobb. Har endelig fått ferie, men hva faen skal jeg bruke dødtiden på? Får besøk fra 4-11 juli, men utenom det er det lite å gjøre. Alle venner og familie er på ferie/festivaler og jeg sitter her med et hus overfyllt av søppel.

Kanskje jeg skal rydde og ta klesvasken?

Jeg vet akkurat hvordan du har det, for slik har mine sommerferier utartet seg i mange år. Alle ferier egentlig.

Hvordan skifter jeg kortinformasjon for Appstore og iTunes? Tenkte jeg skulle prøve Zombies, run etterpå.

Lenke til kommentar

Du kan starte med å ta ut søppelet.

Hvis du har penger kan du jo ta deg ett par dager i et land du ikke har vært i. Noen Lakus-dager i et ukjent land kan være fint.

Fikk første lønning idag. 5500 for en uke er ikke så værst.

Vurderer å bli verdens beste kjæreste og kjøpe en iPad 2 til kjæresten som har bursdag om noen dager. Har ingen andre ideer, så det spørs om jeg bare må gå for det.

Du kan jo vurdere "The NEW iPad" istedetfor toeren :p

Lenke til kommentar

Prøvde det, men får så mye kabelsleng. Gikk bra å ha den i baklomma bare jeg fikk stramma bukselinningen nok.

Må ærlg innrømme at det var utrolig kult å høre på. Løp ikke så mye ettersom jeg er så dårlig trent, men fikk da 4,5 km med en gjennomsnittsfart på litt i underkant av 9 km/t til slutt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Den kom opp når jeg avsluttet løpet mitt.

Det jeg ikke var klar over i forkant men så etterpå var at du kan bestemme om du vil ha en times historie eller en halvtimes. Ganske deilig.

Noe annet som virkelig nailet stemningen: De sa jeg skulle løpe mot et tårn. Det er et tårn veldig langt unna her jeg bor, men jeg ser det godt, så jeg kunne late som det var dit jeg skulle (for innlevelsens og dermed også utbytte av appen sin skyld) og jeg hørte på Kvelertak, noe som virkelig hjalp på å sette stemningen med låter som Ulvetid og Blodtørst. Jeg gleder meg rett og slett til å løpe igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...