Eplefe Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tablett. To t-er. For paracet, ikke transformer paden. Jeg vil ha en microsoft surface. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tablett. To t-er. For paracet, ikke transformer paden. Jeg vil ha en microsoft surface. Litt får man ofre på ordspillenes trone. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Den med turkis tastatur. Selvsagt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Den ser litt kul ut, men reklamen for den var så harry at jeg ble litt satt ut. Endret 1. juli 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Syns da ikke det var noe galt med den. Fikk egentlig lyst på en slik selv, mon tro om den kan ta Minecraft. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Lov å drømme. Zombies, Run! kan jeg forresten anbefale sterkt. Eneste kjipe er at det ikke er funker med Spotify, så jeg måtte laste ned musikk og iTunes igjen for å ha noe å høre på mellom radio meldingene. (Er ute på Android også) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hva i all verden er det der? Ser flere skriver om det på Twitter også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 En trenings-applikasjon der du hører zombier som kommer etter deg. Du tar oppdrag, og plukker med deg ressurser underveis som kan brukes til å oppgradere basen din. Ganske snedig liten sak. Litt dyr, men jeg syns det er verdt det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hvor lenge varer et slikt oppdrag da? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 I innstillingene kan du velge mellom 30 og 60 minutter. Du kan fortsette å løpe etter endt oppdrag, og da plukker du bare opp ressurser. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ah, takk for tipset. Sjekka det for en stund siden men da fantes det ikke til android. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 OK. Høres jo unektelig kult ut! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Zombies, Run! kan jeg forresten anbefale sterkt. Eneste kjipe er at det ikke er funker med Spotify, så jeg måtte laste ned musikk og iTunes igjen for å ha noe å høre på mellom radio meldingene. (Er ute på Android også) Oh my God Og jeg som trodde det skulle bli vanskelig å holde motivasjonen for å trene oppe over lengre tid. Kjøpt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Finner meg selv i å ha mer lyst til å ta en joggetur, så noe gjør den rett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen som joiner JB-konsert utpå nyåret elle? Mange søte chicks for deg der Altefar Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Finner meg selv i å ha mer lyst til å ta en joggetur, så noe gjør den rett. Skal definitivt sjekke den ut! Noen som joiner JB-konsert utpå nyåret elle? Mange søte chicks for deg der Altefar Jasså? Skal mora di være med? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå