Gormers Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Man kunne ikke fått et indre kompass da og eller. Heaheaheaheaheh Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Sorry for at jeg drepte tråden med dårlig pun. Endret 29. juni 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det hadde gått tre dager uten lyd fra speiderne, og for alt vi visste var de borte for godt. Funnet lykken i en annen by, eller det verst tenkelige. Vi kunne ikke tenke på det. Vi måtte være fokuserte. Stadig på vakt. Vente. Vi har alle sett hva som kan skje når hodene blir for mange, og våpnene blir for få. Skrik fulgt av stillhet. Jeg hadde fått trening, og min HK-416 hadde mistet jomfrudommen sin tidligere i uka. Jeg var langt fra grønn. Steget i gradene. Mer ansvar. Jeg var alene på vakt. Stille. De var færre nå. Svenskene hadde ryddet opp mye i distriktet. Fjernet massene. Røykskyene i horisonten var tydelige. Vi kunne begynne å leve igjen. Det blåste opp til storm, og nesen ble var. Det var lyst ute, men lukten kom først. Dødende kjøtt. Det var overalt. Vinden blåste rett. Hvis de kom fikk vi vite det i god tid. Tid til å sjekke våpen. Skjerpe blikket. Be. Lukten ble sterkere. Stillhet avbrutt. Øyne opp. Tre sanser i alarm. De var mange. Flere enn jeg noen gang hadde sett. Jeg var alene. De kom mot meg. Vaktpost på bakkeplan. Materiale mangelvare. Dette kom til å bli stygt. Hører stemmene nå. Utydelige, øredøvende stemmer. Dødens stemme, som vi alle kjenner altfor godt. Snart innen rekkevidde. Tar ladegrep. Hvor er forsterkningene? Patrulje. Jeg er alene. Dette går ikke. Fokuser. Overlevelse. Kjæreste med barn ligger og sover. Ser nedover siktet. Møter blikket. Av med sikringen. Den første faller. Neste. De fortsetter å komme. Ingen ende i sikte. To magasiner igjen. Kan skimte pupillene deres nå. Altfor nærme. Siste magasin. Klikk. Skitne, rynkete hender kommer mot meg. Lukker øynene. Tenker på Luise. Vi skulle få et barn til. Jeg har gjort mitt beste. Ikke bra nok. Åpner øynene. Står like foran meg nå. Munnen på vidt gap. Forferdelig syn. Han utbryter: "Fiskesuppe og en kaffe, takk." ... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Utdrag fra boken "Dagen da pensjonistbussen kom" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Grusomt. De bare fortsatte å komme. 30-40 stk. Fra null aktivitet til stinn brakke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Klarte å styre unna stupet, men kjørte fremdeles i grøfta. Kjøpte meg nettopp en 13" MacBook Air ^^, Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Gratulerer. Jeg derimot har sett Oldboy. What the actual fuck Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg er ikke spesielt interessert i filmer og ser sjelden på det, men Istid 4 frister veldig. Digget de tre andre, selv om den tredje ikke var like bra som de to første. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 http://www.escapistmagazine.com/news/view/118189-Ubisoft-Exposes-Watch-Dogs-Fans-Email-Addresses Haha, meta. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Bestilt min først tablet i dag! Can't wait! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Det har jeg tenkt på i det siste at jeg skal gjøre også. Hva bestilte du? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Asus Transformer Pad TF300T. 3290 kroner.. Fant ut den gav meg mest for pengene 32 GB med mulighet for minnekort. Bare Wifi. Endret 30. juni 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Bestilt min først tablet i dag! Can't wait! Jeg også. En Paracet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Fikk plutselig lyst til å spille Brutal Legend igjen, men har verken spillet eller PS3 tilgjengelig. Husker jeg koste meg med det da det kom ut, men slet med stort med noen av kampene. Begynner jeg på nytt blir det ihvertfall på easy. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Bestilt min først tablet i dag! Can't wait! Jeg også. En Paracet. Første gang? Seriøst? O.o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Nei. Det var en pun på "tablet". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ler hver gang jeg ser den her. http://instantjon.tumblr.com/post/25376879801 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå