Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Har en merkelig følelse av at min Steam-konto har blitt hacket. Ingen ting er forandret, men alle mine beskjeder/invitasjoner er borte og statsen til TF 2 har blitt nullstilt. Står med 0 hours played i Steam, og det stemmer jo ganske enkelt ikke.

Får også opp en feilmeldig om syncing til Steamclouden.

Never mind I guess. Alle spillene er nullstilt og TF 2 vil ikke en gang funke utover hovedmenyen, så det er Steam som har problemer.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også Sims 3.

Hahahaha Pyroland er jo fantastisk! Når du dominerer noen får du ikke "is now dominating", det heter "best friends with". Og alt er sukkersøtt og koselig - så koselig at når du dreper noen begynner de å le.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg installerte Sims 3 selv, jeg. HAH!

Vi burde hooke opp hvis vi begge blir single.

Har installert Sims 3 og alle tilleggspakkene tusen ganger på dama sin fra før av. Rimelig lei av Sims 3 nå.

Å ha kjæreste kommer ikke gratis.

Enkelte priser er verdt å betale.

True dat, my friend.

Lenke til kommentar

Er rimelig satisfied selv, så det får bli med drømmen.

Hadde ikke regnet med noe annet.

Edit: Se for deg et smilefjes på slutten av den setningen sånn at den ikke virker bitter.

(Og etter denne)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Tror kanskje det bikker over i å virke mer bitter enn mangelen på smilefjes. Jeg bare glemmer å bruke dem, og folk reagerer stort sett med å tro at jeg er sint eller bitter eller whatever.

Also: "There's no photo to go with this since it would instantly be killed by Facebook, but Samppa Von Cyborg recently did what everyone has been musing about since day one of magnets -- an implant in a clitoris, which of course vibrates like crazy next to devices like a violet wand!!!"

WANT ONE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...