DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Riot, hvordan fikk du sånn stilig oppgavelinje? Windows 7? O.o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oja, skal vi skifte til religion snakk nå? (Ja det skrives Religion ikke Relgion!) Religion er opphavet til all krig og elendighet her i verden, og har gjort det i alle år! Nesumar Edit: Men jeg skal også innrømme at det har hjulpet en god del, noen jeg kjenner også. Det gir dem håp om bedre tider, når noe galt har skjedd. Er på både godt og vondt det der med religion! Selv så er jeg darwinist! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Darwinisme betegner den forklaringen på evolusjon som går tilbake på Charles Darwins teorier. I dag er den darwinistiske evolusjonsteorien med visse modifikasjoner (se nydarwinisme) bredt akseptert blant fagfolk. How Cute Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nam nam legger ut bilde bare for å friste litt jeg!!! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Riot, hvordan fikk du sånn stilig oppgavelinje? Windows 7? O.o Den er opp ned. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du drar den jo bare til siden. Du kan jo ha den på hver side av skjermen? Ser veldig godt ut Nøtte, håper det smaker Nesumar Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 og der var jeg ferdig med mirrors edge, og har iløpet av få timer samlet inn 550G Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Riot, hvordan fikk du sånn stilig oppgavelinje? Windows 7? O.o Den er opp ned. Hæ? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 og der var jeg ferdig med mirrors edge, og har iløpet av få timer samlet inn 550G Gratulerer ! Holder akkurat på å installerer der på min PC, gleder meg. Har hørt mye bra om det, men har aldri prøvd det, så nå er jeg spendt Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du drar den jo bare til siden.Du kan jo ha den på hver side av skjermen? Ser veldig godt ut Nøtte, håper det smaker Nesumar Er windows 7 verdt å laste ned? Mye jobb å installere? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har ikke Windows 7 jeg, er jo bare kommet ut en beta versjon. Du må nok spørre Carl Nesumar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hæ? Den er på siden. Ikke nederst. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du kan jo ta å dra startbaren til hvilken som helst side av skjermen, både oppe og nede...og tilogmed til sidene. Er bare å bruke musen å dra baren fra der nede til sidene eller toppen. Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Men er betaen bra? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er jo en betaversjon, som da vil si at den er gikk ut for at det skal testes og få tilbakemeldinger. Det vil også si at det er nok et stykke fra å være ferdigutviklet, og inneholde en del bugs og problemer. Vil anbefale at du kjører med 2 OS, altså ett vanlig som du vet virker, og så ha Windows 7 som ekstra OS for testing og prøving, i tilfelle det krasjer helt. Har ikke prøvd det selv, men har hørt mange sier det er veldig bra. Du får spørre Riot mer, siden han har det. Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjører Win7 som primær Windowsinstallasjon. Mer stabilt enn Vista i hvert fall. PS: Og jeg er stor Vistafan og mener XP er gammelt boss. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjører win7 som main OS på stasjonære. Sikkerhetskopierte filer over på bærbare og hadde recovery funksjon tilgjengelig hvis noe gikk bananas (siden jeg installerte over xp). Men det gikk helt fint, og jeg har blitt veldig glad i det. Føles ikke noe mer bugga en hvordan XP var på pcen min, og jeg har brukt det en stund. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjører Win7 som primær Windowsinstallasjon. Mer stabilt enn Vista i hvert fall. PS: Og jeg er stor Vistafan og mener XP er gammelt boss. Buhu stakkar xp:-) likte faktisk ikke vista så godt jeg da!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hater vista noe helt forferdelig, XP for life! Dessverre kjører min laptop Vista, og jeg gidder ikke å installere XP på den. Skal heller vente å se om jeg gidder å skaffe Windows 7 Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Win7 er en fryd. Nei, over til andre saker. Har dere en film å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå