Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oja, skal vi skifte til religion snakk nå? (Ja det skrives Religion ikke Relgion!)

 

Religion er opphavet til all krig og elendighet her i verden, og har gjort det i alle år!

 

Nesumar

 

Edit: Men jeg skal også innrømme at det har hjulpet en god del, noen jeg kjenner også. Det gir dem håp om bedre tider, når noe galt har skjedd.

Er på både godt og vondt det der med religion!

Selv så er jeg darwinist!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Du drar den jo bare til siden.

Du kan jo ha den på hver side av skjermen?

 

Ser veldig godt ut Nøtte, håper det smaker :)

 

 

Nesumar

 

Er windows 7 verdt å laste ned? Mye jobb å installere?

Lenke til kommentar

Det er jo en betaversjon, som da vil si at den er gikk ut for at det skal testes og få tilbakemeldinger.

Det vil også si at det er nok et stykke fra å være ferdigutviklet, og inneholde en del bugs og problemer.

Vil anbefale at du kjører med 2 OS, altså ett vanlig som du vet virker, og så ha Windows 7 som ekstra OS for testing og prøving, i tilfelle det krasjer helt.

 

Har ikke prøvd det selv, men har hørt mange sier det er veldig bra.

Du får spørre Riot mer, siden han har det.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Jeg kjører win7 som main OS på stasjonære. Sikkerhetskopierte filer over på bærbare og hadde recovery funksjon tilgjengelig hvis noe gikk bananas (siden jeg installerte over xp). Men det gikk helt fint, og jeg har blitt veldig glad i det. Føles ikke noe mer bugga en hvordan XP var på pcen min, og jeg har brukt det en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...