Error Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 De beste lagene får flest nye supportere. De lagene som har flest nye supportere ender opp med flest supportere "over all". Ganske basic Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hos de jeg kjenner som liker fotball, så er hva som er det "beste" laget ofte litt mer sammensatt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Greit nok, men om en ikke likte Spania for (f. eks) to år siden, så ser jeg ikke noen grunn til å utvikle et tilsynelatende kjærlighetsforhold til laget kun fordi de vinner i dette EM-et. Samme kan det være. @Gormers: Presis, ingen av vennene mine som er fotballfanatikere heier på Spania (bortsett fra én, siden han holder med Real Madrid og dermed mange av de spanske spillerne). De holder heller med England gjennom tykt og tynt, og det var liksom det jeg trodde at de fleste fotballfans gjør - de finner seg et lag og holder seg til det. Endret 27. juni 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg håpet også på England som jeg alltid gjør, men nå er de ute. Grunnen til at jeg heide på Spania i dag var at jeg ikke kan fordra Portugal. Nå håper jeg Tyskland gruser Italia så det synger (kan ikke fordra Italia heller) og at de vinner mesterskapet. De har vist at de er det beste laget og jeg synes de fortjener å vinne. @Error Shampoo is correct. Nederlenderne er ikke 100 ganger kulere enn spanjolene. Stort sett sutrekopper hele gjengen som viste at de ikke hadde noe i EM å gjøre i år. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Grunnen til at jeg heide på Spania i dag var at jeg ikke kan fordra Portugal. Nå håper jeg Tyskland gruser Italia så det synger (kan ikke fordra Italia heller) og at de vinner mesterskapet. De har vist at de er det beste laget og jeg synes de fortjener å vinne. Spania er verre Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Dere heier på england og så disser dere Holland? Yeye La oss spille ballspill hvor 10 mann står og sirkelrunker i målet og så er det en forvirra spiss som ruller rundt på midtbanen i et forsøk på å gjøre noe som kan kalles et angrep. De engelske matchene er alltid de kjedeligste siden ingenting skjer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Samme kan man vel si om Spania sine siste kamper, og de bruker jo ikke spisser en gang. Possession-fotball er vel og bra, men ballen må da fortsatt fremover. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Dere heier på england og så disser dere Holland? Yeye "Dere"? Hold meg utenfor Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Dere heier på england og så disser dere Holland? Yeye La oss spille ballspill hvor 10 mann står og sirkelrunker i målet og så er det en forvirra spiss som ruller rundt på midtbanen i et forsøk på å gjøre noe som kan kalles et angrep. De engelske matchene er alltid de kjedeligste siden ingenting skjer. Ja, helt sant.. Men det er ENGLAND! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Kan kopiere hele samtalen for deg når jeg kommer hjem. Kommet hjem snart? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Blir liksom feil at Obama er president i USA nå. De siste dagene er det David Palmer som har vært USA sin president Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Kan kopiere hele samtalen for deg når jeg kommer hjem. Kommet hjem snart? Det er ikke på spøk en gang at jeg sier at dette er første gang jeg sitter på en pc på ganske lenge. Og nå viser det seg at han har slettet statusen. Ffffuuu. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) hurra, jeg fant et skjermdump og masse kopipasta i et Skype-vindu! Morten Lfc Mortensen En artikkel mot antioksidanter betyr ikke at den er sann for finns nok tusenvis av studier som viser at det er veldig sant. Brooks var ekstremt overvektig til ho startet med Xocai og kanskje det var fordi ho ikke visste det var fem ganger så mye fett i som ho trodde. Veldig å opphengt dere var i det her da. Som sagt så jobber ikke jeg med Xocai, har bare 4 supergode historier hvor det har hatt imponerende effekt å spise Rebecca Linn Storevik Men anekdotebevis teller heldigvis svært sjeldent/aldri når det kommer til forskninsmetoder, så, som jeg tror jeg sa der oppe: Stoler heller på det enn deg. Morten Lfc Mortensen ..Xocai, og snakket med hundrevis av andre som har hatt store og små helseeffekter! Xocai er testet i hue og ræva i USA så hvis ikke det hadde holdt høy kvalitet så hadde det blitt stoppet for lenge siden. Det som irriterer meg i artikkelen er personens negative og totalt uvitenhet om MLM, eller SÅKALT nettverksmarkedsføring som han kaller det for å la det høres negativt ut.. Dere får stå på med "heksejakten" deres! Rebecca Linn Storevik Xocai er absolutt ikke testet. Mxi sier selv på sine egne nettsider at det kun er testet i deres egne laboratorier, og ikke uavhengig, fordi det ville koste dem $5000. Virker ganske mikroskopisk for et selskap som påstår de omsetter for en milliard dollar. I tillegg markedsfører de sukkerholdige produkter mot diabetikere, noe som absolutt ikke kan forsvares. Gleder meg allerede til helsemyndighetene tar tak i dette. Hvis ikke faresignalene ved MLM og lignende er nok til å holde folk unna, så er kanskje løsningen å tvinge dem til å forholde seg til nåværende reglement i Norge/Europa, eller legge ned. Rebecca Linn Storevik: Rebecca Linn Storevik Om det er fire historier, eller hundrevis, er de fremdeles anekdotebevis og dermed fullstendig meningsløse i denne sammenhengen. Placeboeffekten er jo ikke falsk, den er bare et placebo, og er ikke relatert til behandlingen du har mottatt, men kun til din egne psykosomatiske oppfatning av behandlingen, ergo er det eneste som kunne fungere et dobbelblindstudie og mer forskning på området. Dessuten linket jeg til tre artikler, ikke en. Hele greien endte i at han kalte meg og en annen som hadde deltatt i diskusjonen for "heksejenter" og sa ciao. Endret 28. juni 2012 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Snart en time uten kunder. Kjedelig? Ja. Litt godt allikevel? Ja. Løp vettet av meg forrige gang jeg hadde dagvakt, så jeg fortjener en pust i bakken. Bare så synd at timene går så tregt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Snart en time uten kunder. Kjedelig? Ja. Litt godt allikevel? Ja. Løp vettet av meg forrige gang jeg hadde dagvakt, så jeg fortjener en pust i bakken. Bare så synd at timene går så tregt. Hater når det er rolig på jobb, spesielt hvis sjefen er der. Hun er en mester i å finne på ting som egentlig ikke trengs som PLUTSELIG må gjøres. "Kan ikke du vaske den øverste hyllen der? Støvsuge bak dekselet på kjøledisken? Reorganisere sirupshyllen?" og så videre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Samme her Men er heldigvis alene, så da tar jeg på meg sjefshatten og beordrer meg selv til å løse Sudoku, drikke kaffe og surfe på mobilen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har fri i dag, som i og for seg er ganske skremmende (ville heller jobbet i dag og hatt fri på lørdag, for å være ærlig, men what to do, liksom). Blir jo penger av det, om ikke annet. Ender nok opp på jobb selv om jeg har fri. Kaffe må en jo ha. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Har heldigvis fått mange flere vakter denne sommeren, og så har jeg blitt lært opp til å ta dagvakter (matservering), som er ganske så avslappende kontra kveld/natt foran haugevis av fulle trøndere som alle insisterer på at de har ventet i en evighet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 hurra, jeg fant et skjermdump og masse kopipasta i et Skype-vindu! Morten Lfc Mortensen En artikkel mot antioksidanter betyr ikke at den er sann for finns nok tusenvis av studier som viser at det er veldig sant. Brooks var ekstremt overvektig til ho startet med Xocai og kanskje det var fordi ho ikke visste det var fem ganger så mye fett i som ho trodde. Veldig å opphengt dere var i det her da. Som sagt så jobber ikke jeg med Xocai, har bare 4 supergode historier hvor det har hatt imponerende effekt å spise Rebecca Linn Storevik Men anekdotebevis teller heldigvis svært sjeldent/aldri når det kommer til forskninsmetoder, så, som jeg tror jeg sa der oppe: Stoler heller på det enn deg. Morten Lfc Mortensen ..Xocai, og snakket med hundrevis av andre som har hatt store og små helseeffekter! Xocai er testet i hue og ræva i USA så hvis ikke det hadde holdt høy kvalitet så hadde det blitt stoppet for lenge siden. Det som irriterer meg i artikkelen er personens negative og totalt uvitenhet om MLM, eller SÅKALT nettverksmarkedsføring som han kaller det for å la det høres negativt ut.. Dere får stå på med "heksejakten" deres! Rebecca Linn Storevik Xocai er absolutt ikke testet. Mxi sier selv på sine egne nettsider at det kun er testet i deres egne laboratorier, og ikke uavhengig, fordi det ville koste dem $5000. Virker ganske mikroskopisk for et selskap som påstår de omsetter for en milliard dollar. I tillegg markedsfører de sukkerholdige produkter mot diabetikere, noe som absolutt ikke kan forsvares. Gleder meg allerede til helsemyndighetene tar tak i dette. Hvis ikke faresignalene ved MLM og lignende er nok til å holde folk unna, så er kanskje løsningen å tvinge dem til å forholde seg til nåværende reglement i Norge/Europa, eller legge ned. Rebecca Linn Storevik: Rebecca Linn Storevik Om det er fire historier, eller hundrevis, er de fremdeles anekdotebevis og dermed fullstendig meningsløse i denne sammenhengen. Placeboeffekten er jo ikke falsk, den er bare et placebo, og er ikke relatert til behandlingen du har mottatt, men kun til din egne psykosomatiske oppfatning av behandlingen, ergo er det eneste som kunne fungere et dobbelblindstudie og mer forskning på området. Dessuten linket jeg til tre artikler, ikke en. Hele greien endte i at han kalte meg og en annen som hadde deltatt i diskusjonen for "heksejenter" og sa ciao. Awesome! Utrolig at det er mulig å bli så hjernevaska. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg må innrømme at jeg ble mer fascinert over piratsjargongen enn selve diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå