Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at hun takker ja til en kaffekopp, men aldri får tid. Så vil hun plutselig ikke, fordi hun er så lei datingmaset, og dette er også grunnen til at hun ikke viser noen interesse av å dele litt mer private ting som mobilnummer eller Facebook. Ikke at det er noe store ting i og for seg, men det får an å gjøre ting litt lettere for begge ved å dele litt. Og det ville jo også gjort at jeg følte meg litt mer interessant og ikke bare som noe hun drev med på kveldstid.

 

Men vil fortsatt ha kontakt med meg.

 

@Slimda: Er ikke det der maska til Crash Bandicoot? Som gjør at du tåler juling.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hva er forøvrig greia med (standup-komiker line numero uno) at det nye hippe fremkomstmiddelet, er et surfebrett på hjul?

 

Sykkel er soooo last year.

 

Kjøpte meg et "longboard" en av de første dagene i England, da jeg ble lei av å loffe bak kompisen min som også hadde et, og etter veldig mye bruk har det fortsatt til gode å introdusere ansiktet mitt med asfalten. Så det er vel derfor så mange bruker det; fordi jeg har det.

 

In other news: Etter lang ventetid fikk vi endelig kontrakten til leiligheten i dag. Billig, romslig, sentralt, null depositum og hundre meter unna kompis og hans dame. Det funker for meg.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Oh my lord, min fetter har en Xocai-knasker på vennelisten sin da han la ut en link til Gunnar Tjomlid sin bloggpost om emnet. Det er som å diskutere med en eksepsjonelt dum murvegg.

Noen utdrag :p ? Trodde forøvrig oppførselen til firmaet nevnt i bloggposten var sånt som var forbeholdt statene.

Lenke til kommentar

Hva er forøvrig greia med (standup-komiker line numero uno) at det nye hippe fremkomstmiddelet, er et surfebrett på hjul?

 

Sykkel er soooo last year.

 

Kjøpte meg et "longboard" en av de første dagene i England, da jeg ble lei av å loffe bak kompisen min som også hadde et, og etter veldig mye bruk har det fortsatt til gode å introdusere ansiktet mitt med asfalten. Så det er vel derfor så mange bruker det; fordi jeg har det.

 

In other news: Etter lang ventetid fikk vi endelig kontrakten til leiligheten i dag. Billig, romslig, sentralt, null depositum og hundre meter unna kompis og hans dame. Det funker for meg.

 

Jeg introduserer neste års hippe item:

 

Hoppestokken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...