Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det jeg har inntrykk av. Warhammer, Star Wars, Guild Wars, LOTRO, Age of Conan. Alle ble hyllet som å være arvtakeren etter WoW. Var iallefall slik jeg så i diverse aviser, artikler og nettsider.

 

Finn gjerne fram gamle artikler hvor seriøse skribenter sier dette, for jeg kan ikke huske å ha lest at andre enn fansen har påstått slikt. Det må i så fall ha vært ytterst få ganger.

 

Nei, nå er jeg for gammel til å mene at jenter på 18 er søte (i hvert fall på den måten)

 

Dette er for øvrig en løgn, han har flere ganger sagt at mine 17-18 år gamle kolleger i lokalavisen er søte, og det har definitivt vært på den måten.

 

Når det er sagt er jeg helt enig angående dommer Arntzen. Rå dame.

Lenke til kommentar

Finn gjerne fram gamle artikler hvor seriøse skribenter sier dette, for jeg kan ikke huske å ha lest at andre enn fansen har påstått slikt. Det må i så fall ha vært ytterst få ganger.

Det er for mye arbeid å lete frem de gamle artiklene. Det er godt mulig de ikke har eksplisitt sagt at det kommer til å "ta livet av WoW" eller lignende, men hvem husker vel ikke han derre Gaute-fyren fra Funcom, med hans flotte "Wow er burger, AoC er biff"-sammenligning? (dog, han er ikke en skribent, ei heller seriøs...)

Svakt eksempel: Er dette World of Warcrafts arvtager? (Ja, det er meg)

Lenke til kommentar

In other news, awkwardness:

Operasjonssentralen @oslopolitiops - 19:50

Sandakerveien: Kvinne påkjørt av trikken. , Politi, ambulanse og brannv på stedet. Kvinnen kjøres Ullevål. Uavklart tilstand

Operasjonssentralen @oslopolitiops - 20:22

Sandaker: Trikken er fjernet og trafikken går som normalt. Kvinnens tilstand fortsatt uavklart

Operasjonssentralen @oslopolitiops - 20:47

Sandakerveien: Tilskadekomne er en mann, f. 1990. Skadene er alvorlige og omfattende

Lenke til kommentar

Oh my lord, min fetter har en Xocai-knasker på vennelisten sin da han la ut en link til Gunnar Tjomlid sin bloggpost om emnet. Det er som å diskutere med en eksepsjonelt dum murvegg.

 

Edit: De kjennes litt nystekte ut. Veldig varme og ubehagelige. C'est la vie! Nå er jeg ferdig. 18mm, og så erre stopp.

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...