Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Snakker vi en typisk WoW-killer-anmeldelse? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hver gang det kommer ut et nytt storspill, hopper media frem med en ny "dette vil ta livet av WoW!!!!"-anmeldelse. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Det har jeg slettes ikke inntrykk av. Om noe så pleier anmeldere å drøfte hvorvidt det er mulig at det gjeldende spillet vil vippe WoW ned fra tronen, men jeg tror aldri jeg har sett noen påstå i en anmeldelse at dette spillet vil klare det. Jeg kommer forresten heller ikke til å skrive det i min anmeldelse. Endret 26. juni 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 "Ganske bra, kunne vært bedre. Terningkast 4". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 "Som Wow, bare annerledes." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) FU WOW IZ LIEK TEN TAIMS BETTUR Forøvrig kan jeg meddele at svart er like kult som alltid. Endret 26. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva er forøvrig greia med (standup-komiker line numero uno) at det nye hippe fremkomstmiddelet, er et surfebrett på hjul? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 *A crazy man enters* Lurer på om jeg skal gidde å finne frem ME3, laste ned den nye slutten og spille den siste biten på nytt igjen, eller bare se det på youtube. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Tror jeg spiller gjennom én slutt selv, og så får jeg heller se de andre på YouTube, dersom det er interessant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det har jeg slettes ikke inntrykk av. Om noe så pleier anmeldere å drøfte hvorvidt det er mulig at det gjeldende spillet vil vippe WoW ned fra tronen, men jeg tror aldri jeg har sett noen påstå i en anmeldelse at dette spillet vil klare det. Er det jeg har inntrykk av. Warhammer, Star Wars, Guild Wars, LOTRO, Age of Conan. Alle ble hyllet som å være arvtakeren etter WoW. Var iallefall slik jeg så i diverse aviser, artikler og nettsider. Jeg kommer forresten heller ikke til å skrive det i min anmeldelse. Var for det meste ment som en spøk, derav -> Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Gud bedre, dommeren i 22/7-rettskane er ei herlig dame. Virkelig tydelig, faglig sterk og helt på kornet - også skikkelig søt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har du et godt bilde av henne, så vi får se hvor søt hun er? Må ærlig innrømme at jeg ikke har sett på noe av dette rettsaksgreiene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Fagdommer Wenche Arntzen: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00961/Wenche_Arntzen_961187i.jpg Sikker på at det ikkje var aktor du meinte, Altf4? Eller har du ei greie for post-menopausale kvinner? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det der er jo det mest mannebiske bildet du kunne finne, men ja, det er Arntzen jeg prater om. Er ingen greie, jeg syns hun bare er søt. Veldig klemmeverdig. I starten av rettsaken var jeg på grensa til å være redd henne, men hun er jo bare helt herlig. Her er en sak som i grunnen poengterer alt jeg mener: http://www.dagbladet.no/2012/06/05/nyheter/innenriks/siam/breivik/anders_behring_breivik/21935626/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) ? *edit* Altså, hun kan sikkert bli en slik "søt og gammal bestemor", men... Men iallefall ikke "søt som ei 18 årig jente". Endret 26. juni 2012 av Slimda Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Nei, nå er jeg for gammel til å mene at jenter på 18 er søte (i hvert fall på den måten), men hun er søt fordi hun egentlig bak maska er dyktig, skarp og vittig. Det er ikke snakk om noen forelskelse her, jeg liker bare dama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå