Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blei til at jeg kjøpte Catherine: Stray Sheep Edition i dag, sammen med både Shadows of the Damned, a Beautiful Mind på blu-ray samt 5 centimeters per second. Å kjøre familien til flyplassen lønner seg.

Edit: Kanskje vært å nevne at jeg handlet det sammen med AltF4 på Jessheim Storsenter.

Da kan dere gå i matchende t-skjorter neste gang dere skal handle sammen! Regner med AltF4 kjøpte en han også.

@Bloodlines: Kjipt da. God bedring!

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

T-skjorten passet, faktisk, om enn noe tight. Om jeg kommer meg i form til Tokyo-turen så kan AltF4 og jeg bli et lekker syn der vi går nedover Akihabara med disse frekkasene: 1405149_blog.png

(den er av en sterkere rosafarge enn det kommer fram på bildet).

Gleder meg vilt til å komme i gang med Catherine. Har store forhåpninger.

God bedring, Bloodlines! Du får saksøke gjerningsmannen for millioner av dollar.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Ja god bedring, Bloodlines. Del litt med oss om det blir noe av de millionene da. ;)

Om jeg kommer meg i form til Tokyo-turen så kan AltF4 og jeg bli et lekker syn der vi går nedover Akihabara med disse frekkasene:

Nei, nei, Shampoo, dere er vel begge single, så dere burde heller vandre ned Akihabara ikledt denne t-skjorten. I kanji står det "Looking for Japanese girlfriend". ;)

SHIRTGFW_g.jpg

Eventuelt være litt selvironisk og gå med denne. Der står det "Baka Gaijin", som betyr dum utlending. :p

SHIRTBAKA_g.jpg

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Brulkte 4 timer i dag med mamma for å handle klær til meg. Endte opp meg ingen ting annet enn en bukse, mens hun kjøpte 6 forskjellige plagg.

Skjer hver eneste gang..

"Drive" er forøvrig en latterlig overvurdert film. Anbefales ikke

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Dragons Dogma. Noen av dere som har prøvd det?

Ikke annet enn demoen, men har lest mye positivt om det, så skal ha det. Men nå er det gått såpass lang tid at jeg heller venter til det kommer på tilbud. Kjøpte meg nettopp en ny PS3 også, så da kan jeg kjøpe det på den. Har lest at spillet skal være "best" på PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...