Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å kutte ned på unødvendige "utgifter", ie spill som blir lagt bort og glemt etter 15 minutter. Men ja, 50 spenn er røverkjøp.

 

Intervjuet gikk bra. Thanks for asking. Skulle ta noen uker før jeg fikk vite noe, men vi hadde en fin og avslappet dialog med litt latter her og der, så jeg gikk ut med en god feeling. Nå holder jeg forventningene lave ved å innstille meg på at jeg ikke får den, dor det hadde vært altfor random å få en slik jobb rett etter fullført utdanning.

Lenke til kommentar

Ingen av delene - jeg har tatt en pause fra kommentering etter at jeg begynte å ta skolen enda mer seriøst og fikk jobb i VG, og dessuten har de kun streams til de største språkene, ikke norsk (og uansett bruker de ikke amatørcastere når de får folk som dApollo, Artosis, Tasteless, Day[9] og djWheat til å kommentere på engelsk for dem). Og jeg får ikke sett på siden jeg har muntlig eksamen i morgen.

 

Av de som var meldt på er alle favorittene mine ute uansett. Men det gjør meg ingenting om Hero eller Dimaga kommer seg til topps, spesielt Dimaga, men han ryker nok mot Naniwa i neste runde.

 

Han som caster med dApollo nå er forresten djWheat. Ekstremt likandes fyr.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Screw Sjampis, screw Dreamhack og Screw SC2. Var SÅ klar for filmkveld med den nye subwooferen min. Har gledet meg siden fredag til den dype buldringen jeg aldri har hatt før. Kom hjem halv fem, spiste middag til fem og dro til postkontoret for å hente herligheten, bare for og møte et postkontor som stengte klokken fem. En time tidligere enn normalt.... Definisjonen på dårlig humør. Merker at banhammeren kommer til å fyke både øst og vest i kveld.

Lenke til kommentar

Einaste røynsle eg hadde med dApollo som co-casta med nokon andre enn TB var ein irriterande amerikanar som skreik heile tida. Droppa det tvert då, heldigvis er ikkje djWheat sånn. Ser stort sett berre TB-casta greier, har ikkje tid til å sjå alt som går føre seg av turneringar og hu og hei. Men Dreamhack er jo söta bror.

Lenke til kommentar

Då hadde vel duoen TB/dApollo vore noko for deg, sidan båe to er frå vårt pseudonaboland i vest.

 

Fordi i Noreg er det viktigare å ha mykje folk og synge avdanka meme-songer enn å ha substans.

 

Historisk dag, forresten, første gong eg har sett Stephano tape live.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...