Gormers Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Kommer nok selv skaffe meg spillet til xbox før eller senere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jepp, det blir nok box på meg også om jeg finner det billig. Jepp, det blir nok box på meg også om jeg finner det billig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Sitter og lurer på å kjøpe Endless Space. Eller, pre-purchase, men dei har lagt det opp sånn at om du prepurchaser så får du lov å spele alpha (og no, beta). Ser ut som ein veldig smooth space opera 4X-greie. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ironi: Å ikke ha plass til det spillet på harddisken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ha. Interessant korleis eit spel som prosedyrisk genererer eit enormt univers kor alt kan utnyttast for ressursar eller kolonisering krev 1/10 av plassen til Max Payne 3. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hm. Driver San Fransisco til gi-bort pris på Steam. Ingen støtte for kontrollpad. Tror jeg passerer. Selv om det ser litt moro ut. Ser ut som et morsomt konsept, men jeg kan se for meg at jeg legger fra meg spillet når hopping mellom biler blir gammelt etter 30 minutter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Spilte gjennom Driver: SF for noen uker siden på X360. Synes det var veldig gøy, og følte ikke at hopping mellom biler ble gammelt. Men så var ikke historiedelen så veldig lang heller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hmm. Mannen uten behov for et navn har kanskje endret min mening. *gruble* Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hint: det koster 50 kroner. Åssen gikk det jobbintervjuet, forresten? Det var det du skulle på, ikke sant? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Prøver å kutte ned på unødvendige "utgifter", ie spill som blir lagt bort og glemt etter 15 minutter. Men ja, 50 spenn er røverkjøp. Intervjuet gikk bra. Thanks for asking. Skulle ta noen uker før jeg fikk vite noe, men vi hadde en fin og avslappet dialog med litt latter her og der, så jeg gikk ut med en god feeling. Nå holder jeg forventningene lave ved å innstille meg på at jeg ikke får den, dor det hadde vært altfor random å få en slik jobb rett etter fullført utdanning. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har jo sine fordeler å være nyutdanna også, nå kjenner jeg ikke til den bransjen generelt eller det firmaet spessielt men det er vel en bransje som forandrer seg fort. Du kan sikkert en del ikke resten kan ettersom du kommer rett fra skolebenken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Blå lilla flekk som ikke gjør vondt når jeg tar på den = puzzled. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Til de som ikke vet det: Avatar the Last Airbender er en helt fantastisk serie! Den beste animasjonsserien noensinne imo! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ser/kommenterer Shampis nokre av turneringane på Dreamhack Summer? Sit og ser på 1-streamen (dApollo og han andre) av SC2 sjølv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Ingen av delene - jeg har tatt en pause fra kommentering etter at jeg begynte å ta skolen enda mer seriøst og fikk jobb i VG, og dessuten har de kun streams til de største språkene, ikke norsk (og uansett bruker de ikke amatørcastere når de får folk som dApollo, Artosis, Tasteless, Day[9] og djWheat til å kommentere på engelsk for dem). Og jeg får ikke sett på siden jeg har muntlig eksamen i morgen. Av de som var meldt på er alle favorittene mine ute uansett. Men det gjør meg ingenting om Hero eller Dimaga kommer seg til topps, spesielt Dimaga, men han ryker nok mot Naniwa i neste runde. Han som caster med dApollo nå er forresten djWheat. Ekstremt likandes fyr. Endret 18. juni 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Screw Sjampis, screw Dreamhack og Screw SC2. Var SÅ klar for filmkveld med den nye subwooferen min. Har gledet meg siden fredag til den dype buldringen jeg aldri har hatt før. Kom hjem halv fem, spiste middag til fem og dro til postkontoret for å hente herligheten, bare for og møte et postkontor som stengte klokken fem. En time tidligere enn normalt.... Definisjonen på dårlig humør. Merker at banhammeren kommer til å fyke både øst og vest i kveld. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har alltid stengt 5 her. Har en Claptrap jeg skulle ha henta, glemte det helt i helga. Svinge banhammer? Intruiging. Så forresten en fyr som jeg tror var klin lik deg på vei hjem fra jobb i dag. Klin lik! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Einaste røynsle eg hadde med dApollo som co-casta med nokon andre enn TB var ein irriterande amerikanar som skreik heile tida. Droppa det tvert då, heldigvis er ikkje djWheat sånn. Ser stort sett berre TB-casta greier, har ikkje tid til å sjå alt som går føre seg av turneringar og hu og hei. Men Dreamhack er jo söta bror. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg hater amerikanske kommentatorer, langt bortimot uansett anledning. Hvorfor kan vi ikke få til noe slikt som Dreamhack i Norge? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Då hadde vel duoen TB/dApollo vore noko for deg, sidan båe to er frå vårt pseudonaboland i vest. Fordi i Noreg er det viktigare å ha mykje folk og synge avdanka meme-songer enn å ha substans. Historisk dag, forresten, første gong eg har sett Stephano tape live. Endret 18. juni 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå