Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvilken Mega64 video vil dere folk si er den beste? Har sett deres versjon av Assassin's Creed og personlig syntes jeg at den var utrolig morsom!

Assassin's Creed-videoen deres er hysterisk morsom!

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk hvordan musikken passer så godt inn! Er som å se Altair! :D

Edit: og der var de ferdige! Buddies i statene har sendt meg den nye Family Guy'en og American Dad'en, så blir litt AFK nå! ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Hvilken Mega64 video vil dere folk si er den beste? Har sett deres versjon av Assassin's Creed og personlig syntes jeg at den var utrolig morsom!

Assassin's Creed-videoen deres er hysterisk morsom!

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Neh...

Det er jo det jeg trenger noe som er litt mer kreative en meg til å finne ut da :p

Hvorfor ikke bare lage en historie om bruddet og dannelsen av nye Gamer.no? (bare et forslag)

Da må du ha med Meg, HCG og Iharal3 i terrorist gruppen som gikk helt amokk på diskusjon.no :p

Eller enda bedre. Lage en helt "vanlig" dag på Gamer.no. :p

Hvor jeg, HCG og Iharal3 er terrorister som kommer og ødelegger dagen deres med meningsløse inlegg som dette? :ph34r:

Lenke til kommentar
Det er jo det jeg trenger noe som er litt mer kreative en meg til å finne ut da :p

Hvorfor ikke bare lage en historie om bruddet og dannelsen av nye Gamer.no? (bare et forslag)

Da må du ha med Meg, HCG og Iharal3 i terrorist gruppen som gikk helt amokk på diskusjon.no :p

'Oh yeah!

Si denne er din.

Tror ikke piczo sider funker på lærern.

Sikker? Hvis ikke, bruker han denne!

Ooo enkel kildekode :lol: "Copy-paster"

Fatktisk, så har Kris laget den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...