Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har sett tråden de kaller "Siste Ordet" på Kvinneguiden? Nei, jeg er ikke registrert der, men jeg kom på ett eller annet vis over akkurat dette emnet. Og det eneste som foregår der, er altså side opp og side ned med "Ordet er mitt!!!!!!:):)", "Nei, nå er ordet mitt!;)", "Nei, jeg har siste ordet :PP", "Ikke prøv deg, det er bare mitt:DDD" and so on. Hva faen er greia med det?

Lenke til kommentar

Det er sånn at på et tilfeldig tidspunkt vil moderatorene stenge tråden, tror jeg, så derfor er det om å gjøre å få siste ordet. Bokstavelig talt.

I så fall håper jeg den stenges fortløpende, for det der er den verste kronologien nonsens jeg noen gang har vært borti. Hvilken drivkraft har folk til å kaste bort tiden sin på kontinuerlig å skrive "DET ER MITT! DET ER MITT! DET ER MITT!" igjen og igjen? Er det virkelig ingen på det forumet som har kapasitet til å gjøre ventetiden litt underholdende?

Lenke til kommentar

Nesten ferdig med Act 2 (2-4 no), still loving it. Lover bra for Lollipop Chainsaw.

Oi, folk hadde posta innimellom. Anyway, dick jokes. Vel verdt hundrelappen.

Kvinneguiden er staden kor fornuft går for å døy.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

I så fall håper jeg den stenges fortløpende, for det der er den verste kronologien nonsens jeg noen gang har vært borti. Hvilken drivkraft har folk til å kaste bort tiden sin på kontinuerlig å skrive "DET ER MITT! DET ER MITT! DET ER MITT!" igjen og igjen? Er det virkelig ingen på det forumet som har kapasitet til å gjøre ventetiden litt underholdende?

Joda, det er det. Vi andre kaller det religionsforumet, eller til nød "Barn og Familie", hvis de skulle være stille på den andre kanten. Men når man først er litt smågal og ikke har bedre å ta seg til enn å diskutere hvilket feminine hygieneprodukt som er best og hvor mye blødning som er normalt de første SEKS UKENE etter fødsel og at seriemordere er litt sexy, så kan man like gjerne droppe innom en tråd hvert femte minutt og skrive "det er mitt" og, vel.
Lenke til kommentar

Fortsatt positiv?

Tok ein pause no, men generelt positivt inntrykk. Synest kontrollane er veldig japanske - forstår ikkje kvifor dei trur at noko så enkelt som å gå rundt alltid burde kjennest som å køyre gaffeltruck i fylla - men ellers bra.

Jeg husker det var noe jeg stussa på, men ikke helt hva. Uansett, jeg likte kontrollene godt.

Tatovere en Creeper på overarmen.

EDIT: Eller i det minste en Dirt-block. I WANT IT!

Avataren din nå er jo råkul. Ellers ville jeg gått for en mindre versjon av Minecraft University-logoen, som selv pappa syns var tøff.

Nesten ferdig med Act 2 (2-4 no), still loving it. Lover bra for Lollipop Chainsaw.

Oi, folk hadde posta innimellom. Anyway, dick jokes. Vel verdt hundrelappen.

Trodde et øyeblikk du spilte Lollipop Chainsaw i tillegg til SotD. Gleder meg som pokker til LC, særlig fordi etter det jeg har sett har noen av de samme grunnelementene, da særlig den ekstremt skeive-rufsete-i-kanta-nesten-parodisk etterligningen av amerikansk kultur, denne gangen med lisensiert musikk som My Boy Lollipop.

Lenke til kommentar

Nei, da hadde jeg ikke vært barista. Er nok tatovøren som har tegnet den. Når jeg sier "jeg" skal endre på mener jeg at jeg skal be ham gjøre det. :p

Da så. Nå ble jeg egentlig litt lettet, for hvis du var så kunstnerisk av deg hadde jeg vært nødt til å konkludere deg som autistisk.

Lenke til kommentar

Death before decaf, ja. Mulig jeg må endre litt i serifen på f-en, er flere som har trodd det var en e.

Ahh. Det skulle være decaf. Clever:)

Ikke når du liker kaffe.

Mens jeg har deg her, takk for http://open.spotify.com/track/6Sl4vxgAjIY8pVTa5idAx1!

Bare hyggelig. La jeg den i minecraft-lista?

Hørte nesten ikke på noen annen låt i forrige uke.

Gruer meg litt på å teste laptopen. Må jeg kjøpe en ny laptop for andre gang i år, og nok en gang ikke ha råd til en ny telefon, så blir det ultimate nerd rage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...