Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Har vurdert å anskaffe meg en T-1000, men venter til de faller i pris.

Hva er digg med G400.

• Den er billig.
  • Størrelse og tyngde er perfekt. (Ikke for tung, og ikke for liten.)
  • Med tanke på at den er arvtageren til mx518, så regner jeg med at den kommer til å leve lenge.
  • Ingenting fancy, den bare funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri oppdaga før no kor irriterande Continue-funksjonen i MP3 eigentleg er. Den fortset jo ikkje der eg faktisk slutta å spele, men køyrer sitt eiga løp. Må eg no spele gjennom Chapter 3, 4, 5 og 6 før eg kjem tilbake der eg faktisk var då eg slutta? :|

Lenke til kommentar

Da blir det en G400. Spaceworld og Elkjøp hadde ikke særlig hyggelig pris på muser, så må nok vente på at komplett kommer med levering. Er en smule skeptisk til formen, men den er uansett så billig at jeg gjør et forsøk.

Skal vel bli nice med en avtager til den lille og døende laptop-musa jeg fikk av skolen da jeg starta på videregående.

Lenke til kommentar

Har vurdert å anskaffe meg en T-1000, men venter til de faller i pris.

Hva er digg med G400.

• Den er billig.
  • Størrelse og tyngde er perfekt. (Ikke for tung, og ikke for liten.)
  • Med tanke på at den er arvtageren til mx518, så regner jeg med at den kommer til å leve lenge.
  • Ingenting fancy, den bare funker.

Selv satser jeg på en T-1337.

OK!

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Roccat Kone. Godt fornøyd, savner litt flere knapper med kan justere følsomhet og vekt.

Kjipt å ikke ha flere justeringsmuligheter på konemusa ja. Blitt så slarken i det siste.

Endret av -drugiS-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fortsatt positiv?

Tok ein pause no, men generelt positivt inntrykk. Synest kontrollane er veldig japanske - forstår ikkje kvifor dei trur at noko så enkelt som å gå rundt alltid burde kjennest som å køyre gaffeltruck i fylla - men ellers bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...