Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Greia er at jeg skal ta med meg en venninne som ikke liker kaffe, så Wendelboe/stockfleths/kaffebrenneriet osv er litt vanskelig.

 

Tenkte mer typisk kafé hvor man har mer utvalg

Anbefaler fremdeles Stockfleths. De har en seriøs meny med stort utvalg innenfor alt som er spiselig og drikkelig og ... stuff. Du kan gi henne en frappe eller en kopp kakao.

 

Edit: Prøv tekaken med lime og pasjonsfrukt. Gråt litt for at jeg ikke kan spise den når jeg vil.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vist gå til sengs, i dag glad ^^. Ble spurt om jeg ville bli med en venninne på avsluttingen hennes, kunne nå ikke si nei til det. Koselig, er noe å gjøre på en vanligvis kjedelig torsdag. Er vel litt for glad i henne. Oh happiness, blir vel en god natts søvn.

 

Edit: Litt for trøtt til å se hva jeg skriver yey.

Endret av Bloodlines
Lenke til kommentar

Nå er det kanskje på tide at jeg tar turen hjemover. Herregud, har klart å sløse bort en og en halv uke i sogndal etter endt eksamensperiode. Det er nesten som jeg ikke vil hjem igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle trives så godt her. ^_^ Det er så gale at jeg gleder meg til å komme tebakei igjen... Sommerferie here I come! :)

Lenke til kommentar

Spennende! Når du gjør det så sterkt i IT så høres jo det ut som et smart valg. Noe spesielt yrke (arbeidsplass?) du har siktet deg inn på?

 

Apropos IT, ble trukket i IT til muntlig eksamen i dag. Digg. Skal utarbeide en database rundt "Taktekkerservice AS", samt lage et nettsted, en flash-animasjon m.m. Så det blir nok å henge fingrene i denne helgen, men tror det skal gå helt fint.

Lenke til kommentar

Shampoo, du kunne vel ikke tenkt deg å hjulpet meg med lakusland.net? Jeg kan ikke noe om nettsider eller hvordan de fungerer så det prosjektet døde før det rakk å bli to dager gammelt, trenge bare en helt basic side med helt basic forumfunksjoner.

 

In other news så fikk jeg lønn i dag. Og hva er vel den mest naturlige reaksjonen? Jo, å kjøpe seg en ny subwoofer mens man sitter på telefonen på bussen selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Er du ute etter noe som er presist, av god kvalitet og som jeg også tror er ganske lett (og dyrt), så er vel Razer Mamba noe av det beste du kan få tak i. Den har dog ikke noe særlig med ekstramateriale, som programmerbare knapper og lignende, så om det er noe slikt du er ute etter kan jo den noe billigere Razer Naga være noe.

 

@Lakus: Det skal jeg kunne fikse! Har ikke lært så mye om hvordan man legger inn forumer, men det skal ikke være noe problem. Jeg får selvsagt ikke gjort det i helgen, men kanskje til uka?

 

Om Crax har tid så er det godt mulig at han er flinkere enn meg, altså.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Btw, jeg trenger ny pc-mus. Forslag? Har somregel ikke vært så fan av sånne store tunge.

Micrososft Intellimouse <3

 

@Lakus: Det skal jeg kunne fikse! Har ikke lært så mye om hvordan man legger inn forumer, men det skal ikke være noe problem. Jeg får selvsagt ikke gjort det i helgen, men kanskje til uka?

 

Om Crax har tid så er det godt mulig at han er flinkere enn meg, altså.

Jeg har ingen tidsfrist ^^, Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Btw, jeg trenger ny pc-mus. Forslag? Har somregel ikke vært så fan av sånne store tunge.

 

G400 - G500 ( Jeg har lillebror MX518 ).

 

Jeg bruker Roccat Kova + nå, men den er litt liten for store hender. Jeg subber fingrene i musematta, men den er fortsatt digg.

 

men, mx518 har alltid vært en favoritt. Har fulgt med siden... ehm hmm 2005..? Var når jeg startet med CS.

Den er ikke til salgs lenger, men den har to brødre ( G400 og G500 ).

 

Skikkelig digg mus, trang.. Oh snakker om noe annet jeg ops. Den er digg, presis osv.

 

 

EDIT: http://www.hardware....at-kova/73330/5

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Fy f******, Google er fucking awesome. Jeg skulle logge på mailen min, så sa de at jeg måtte bytte passord ummidelbart, ellers fikk jeg ikke bruke den.

 

Jeg byttet passord, og når jeg kommer inn står det at noen prøvde å logge seg inn på min konto, men google stoppa dem fra å komme inn pga. det var en IP fra ekuador eller no.

 

Min account ble prøvd å hijacket, men google stoppet dem mao.

 

De ga meg IPen osv, og faen jeg er skremt... :O

 

Edit: De spurte om jeg har logget på der ( De ga nøyaktig lokasjon og ISP, IP alt ), jeg svarte nei, så de merka det som mistenklig.

 

Passord er byttet og jeg sitter bare med den værste, samtidig beste følelsen inni meg. ...

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...