Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det i litteratursamanheng eller historie? Forumet åt nettopp ein del avsnitt, gidd ikkje skrive om igjen før eg veit kva for ein variant av det moderne prosjekt du er ute etter.

Dei heng sjølvsagt saman (sjølv om bruken av "prosjekt" i litteratur er litt sløvt, vanlegvis er det "gjennombrot" som er buzzwordet) - den litterære retninga er sterkt influert av den (natur)-filosofiske.

Visste ikke at det fantes flere varianter. Det virker som det er i litteratursammenheng, men det virker på en måte litt som et generelt begrep..

Jeg må sove nå. Takk på forhånd for evt. hjelp :p

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Jeg synes nå heller det er grunn til at hun ER verdt å ta vare på. :p

Btw, congratz med veldig rundt antall innlegg, AltF4! :D (5000)

Det er vanlegvis lettare å lære viktige ting som konge, oppdaga eg. Så kan du ta heile "rise to power"-greia seinare. Høyrest uansett ut som om du er godt i gang.

Hehe, tok en lei vri mot det verre nå da. Harald døde og jeg tok over som sønnen min, Kong Olaf. Men nå gjørde halvparten av vasallene mine i England opprør. >< Og de fleste andre er ikke så glad i meg de heller. ><

Mulig det at jeg som Harald sendte den opprørske eldstesønnen min i eksil kan ha hatt noe med det å gjøre. Vet ikke. v.v

Noen tips til hvordan jeg kan tjene penger uten at jeg blir fullstendig forhatt?

Lenke til kommentar

Dere er liksom litt spesielle dere da. Jeg tar vare på dere på tross av det, og ikke på grunn av det.

Gratulerer Crax!

Hva i all verden skal jeg bygge i Minecraft? Har en dugelig idé, men den krever så utrolige mengder med iron.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå heller det er grunn til at hun ER verdt å ta vare på. :p

Btw, congratz med veldig rundt antall innlegg, AltF4! :D (5000)

Det er vanlegvis lettare å lære viktige ting som konge, oppdaga eg. Så kan du ta heile "rise to power"-greia seinare. Høyrest uansett ut som om du er godt i gang.

Hehe, tok en lei vri mot det verre nå da. Harald døde og jeg tok over som sønnen min, Kong Olaf. Men nå gjørde halvparten av vasallene mine i England opprør. >< Og de fleste andre er ikke så glad i meg de heller. ><

Mulig det at jeg som Harald sendte den opprørske eldstesønnen min i eksil kan ha hatt noe med det å gjøre. Vet ikke. v.v

Noen tips til hvordan jeg kan tjene penger uten at jeg blir fullstendig forhatt?

Lazy quoting, men skriv frå mobilen. Enklaste er å bygge økonomiske ting i cities, i counties du kontrollerer (marketplace/harbor). Ellers kan du lage republikkar ved å gje eit duchy til ein mayor, og så skru city taxes til harsh. Feudal taxation KAN vere greitt, men du burde velje mellom kva som skal aukast - cities eller baronies. Ein god generell regel er å først få økonomiske bygg opp på level to, og så alt det andre opp på level to. Det gjev best "return on investment", så derifrå er det fritt fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...