Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er best om du gjør det ja. FFXIII koster neppe så mye den heller.

Er litt tøvete at som Duke kan du ha så mange duchies du berre vil, medan som konge eller EMPRA er det fyfy. Du må nok dele dei ut. Kven speler du som?

Prøvde først som en Count under William the Bastard, men det gikk fort dårlig så byttet til Kong Harald Hardråde, og det gikk bedre. Med litt hjelp fra Svenskekongen tok jeg England rett under nesen på William the Bastard. :p Så nå sitter jeg her med herredømme over noen og 60 områder i England og Norge, og er helt enig, det er ekstremt teit at jeg kun kan ha så få områder uten at vasallene mine hater meg.

Dersverre døde kona mi mens jeg var i krigen, og enda verre er at jeg oppdaget at eldstesønnen min planlegger et komplott mot meg for å endre arveloven i landet slik at blir arving. ><

Lenke til kommentar

Prøvde først som en Count under William the Bastard, men det gikk fort dårlig så byttet til Kong Harald Hardråde, og det gikk bedre. Med litt hjelp fra Svenskekongen tok jeg England rett under nesen på William the Bastard. :p Så nå sitter jeg her med herredømme over noen og 60 områder i England og Norge, og er helt enig, det er ekstremt teit at jeg kun kan ha så få områder uten at vasallene mine hater meg.

Dersverre døde kona mi mens jeg var i krigen, og enda verre er at jeg oppdaget at eldstesønnen min planlegger et komplott mot meg for å endre arveloven i landet slik at blir arving. ><

Det er vanlegvis lettare å lære viktige ting som konge, oppdaga eg. Så kan du ta heile "rise to power"-greia seinare. Høyrest uansett ut som om du er godt i gang.

Har òg eit game med Noreg gåande, der eg starta som Count av Bergenhus, vart seinare Duke av Vestlandet, og så på tredje generasjon konge av Noreg (nokså demokratisk valt). Ellers har eg eit anna kjekt game der eg har samla heile Iberia under MEG (HAHA), og kasta ut muslimane nokre år for tidleg. Trur eg skal la den saven ligge til 1.06 - då kan eg lage eit (mekanisk sett) imperie av Iberia og ha kongevasallar.

Lenke til kommentar

Er det i litteratursamanheng eller historie? Forumet åt nettopp ein del avsnitt, gidd ikkje skrive om igjen før eg veit kva for ein variant av det moderne prosjekt du er ute etter.

Dei heng sjølvsagt saman (sjølv om bruken av "prosjekt" i litteratur er litt sløvt, vanlegvis er det "gjennombrot" som er buzzwordet) - den litterære retninga er sterkt influert av den (natur)-filosofiske.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...