lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eller en ruters? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Stripeserie, med et par ruter, ikke det store Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva handler den om? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er jo det jeg trenger noe som er litt mer kreative en meg til å finne ut da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 OMGWTFBBQ! Jeg vant en EPIC CD (bryr meg ikke...) og en kode til Call of Duty: World at War Map Pack One (bryr meg veldig, veldig mye) fra denne siden! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jaså, er vi opplåste igjen? Nå skal jeg skrive om karakterendring i det sosiale landskapet fra yngre jernalder til tidlig middelalder. 8D Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 You made my day, Error! Her skinner solen, nesten litt varmt faktisk. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) [synge]Våren kommer, våren kommer. Sol og vann og latter, hahaha latter... latter og sang![/synge] (Svar på de to siste postene til Capa) Endret 23. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 You made my day, Error! Her skinner solen, nesten litt varmt faktisk. Jeg får vondt av å se på avatren din. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er jo det jeg trenger noe som er litt mer kreative en meg til å finne ut da Hvorfor ikke bare lage en historie om bruddet og dannelsen av nye Gamer.no? (bare et forslag) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er jo det jeg trenger noe som er litt mer kreative en meg til å finne ut da Hvorfor ikke bare lage en historie om bruddet og dannelsen av nye Gamer.no? (bare et forslag) Da må du ha med Meg, HCG og Iharal3 i terrorist gruppen som gikk helt amokk på diskusjon.no Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Si denne er din. Tror ikke piczo sider funker på lærern. Sikker? Hvis ikke, bruker han denne! Ooo enkel kildekode "Copy-paster" Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hvilken Mega64 video vil dere folk si er den beste? Har sett deres versjon av Assassin's Creed og personlig syntes jeg at den var utrolig morsom! Og, er det bare meg eller er teksten på Playstation Trophy nettstedet på Latin? (Har jeg gått glipp av en vits her?) Endret 23. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er jo det jeg trenger noe som er litt mer kreative en meg til å finne ut da Hvorfor ikke bare lage en historie om bruddet og dannelsen av nye Gamer.no? (bare et forslag) Da må du ha med Meg, HCG og Iharal3 i terrorist gruppen som gikk helt amokk på diskusjon.no Eller enda bedre. Lage en helt "vanlig" dag på Gamer.no. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sånn. Tidenes diggeste ostesmørbrød i ovnen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sånn. Tidenes diggeste ostesmørbrød i ovnen! Care to share? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Og, er det bare meg eller er teksten på Playstation Trophy nettstedet på Latin? (Har jeg gått glipp av en vits her?) Joa, det var noe sånt her og. edit: Ostesmørbrød! Stikker opp og lager meg. Endret 23. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sånn. Tidenes diggeste ostesmørbrød i ovnen! Care to share? Løk, ketchup (heinz ofc!), paprika, hvitløk, salami, gulost, oregano og en liten klatt med bremykt. 225 grader i 7 minutter. Perfekt! Alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå