Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke mye spennende eller nytt her nei desverre. The MOH demo featured Linkin Park because its been 10 years since either of them were relevan Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 That's nothing, såg ein mod som la til kjernefysiske våpen her om dagen. Laptopen hadde ein del problem med å rendre ting i riktig fart då alle blokkane i ein enorm sfære berre forsvann. Er snakk om en iron block med en button på opå en dispenser med en iron door foran. Er dritstilig, og kjempeenkelt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Har ikke fått med meg stort annet enn Microsofts pressekonferanse i dag, men jeg tolker det dithen at jeg ikke gikk glipp av mye? Er det noe i det hele tatt som er verdt å nevne? Spennende å se om jeg våkner til noen interessante Sony-nyheter i morgen. Ikke at det har vært mye å rapportere fra E3 i det hele tatt de to siste årene, så jeg har ikke akkurat høye forhåpninger. [ironi]Med litt flaks så satser de enda mer på Move og nye sosiale plattformer på konsollen sin.[/ironi] Endret 4. juni 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Twitterfeeden min er full av dritt i hvert fall. Ganske morsomt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sequels sequels og atter sequels. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Medal of Honor har gått heilt ut og blitt ein spinoff av Battlefield. Er visuelt ikkje mogleg å skilje frå BF3, med Frostbite 2-motoren i bruk både i SP og MP. Dead Space og Crysis 3 går båe i feil retning frå førre spel. EA har masse sportsspel. TOR er framleis keisamt. Alt skal vere multiplattform og "sosialt" og "connected. Mest oppsiktsvekkande var at THQ har selt UFC-lisensen til EA. Endret 4. juni 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal man ikke ha muligheten til å kjøpe Xbox Live Marketplace ting fra nettet og sette det i nedlastningskø neste gang jeg skrur på Haxboxen? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 At THQ har solgt UFC-lisensen til EA er ganske sprøtt, ja, husker en av "hjernene" bak UFC-spillene pratet om hvor flott sporten er og hvor glad han var for at et ondt drittselskap (hans ord) som EA ikke hadde fått alle rettighetene, slik de ønsket. Also, jeg skrev spennende tre ganger på to setninger. God natt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 -"In bringing a somewhat bemused-looking Dana White on stage, EA announced that it had acquired the UFC license, which had previously been held by THQ. Considering some of the things that Dana White has said about EA over the years, this is unquestionably hilarious. At least the game should be good, if that last EA MMA title is any indication." http://www.giantbomb.com/news/eas-e3-2012-press-conference-connecting-players-by-any-means-necessary/4193/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) EA press conference illuminates industry challenges, FPS fatigue Endret 4. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Lurer på hvordan det ville blitt om Valve begynte som som utgiver. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ah, en klassiker. Fy fader jeg gleder meg til Far Cry 3! Det ser utrolig rått ut. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Merkelig at SO1 er så stille i disse E3-tider. Sony sin presentasjon virket jo hakket mer interessant enn Microsoft sin, i det minste, og Ubisoft viste jo noen spennende titler. Gamer har imidlertid ikke begynt å publisere noen nyheter om Nintendo sin konferanse - var det noe spennende vi fikk vite der? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 http://www.giantbomb.com/news/nintendos-e3-2012-press-conference-still-chasing-dads-after-all-these-years/4197/ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 BALLS! For vel ingen søvn i natt. Etter at jenta jeg har sansen for, tydeligvis liker meg. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Beste mangelen på søvn som finnes. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er vel det, men skal nå på arbeid og holde på med videregående elver da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei SO1 folks. Hvordan står det til i det ganske land? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke så veldig mye, arbeid og en jente . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå