Craxmerax Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Dude.. Dropp alle teite antivirus og installer Microsoft Security Essentials. Det er alt du trenger! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Avira har funket bra i flere år, og dette er vel første gang den ypper seg Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Da var Prometheus sett med to venninner og faren deres. Se den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Da var Prometheus sett med to venninner og faren deres. Se den. Kom nettopp hjem fra kinoen. Er egentlig ganske likegyldig. Flott laget for all del, men den gav meg ingenting spesielt i det hele tatt :/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er planen. Pass på å gjøre det uten meg da Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Da var Prometheus sett med to venninner og faren deres. Se den. Da var Prometheus sett med to venninner og faren deres. Se den. Kom nettopp hjem fra kinoen. Er egentlig ganske likegyldig. Flott laget for all del, men den gav meg ingenting spesielt i det hele tatt :/ Jeg holder med Bloodlines. Se den! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Pass på å gjøre det uten meg da Skal du breke om det hver eneste gang jeg ser en film på kino som du også har lyst til å se? Av de filmer som vi begge har lyst til å se så får vi kanskje bare sett én av ti sammen, så når jeg er en relativt ivrig kinogjenger gidder jeg ikke vente på at det passer at vi begge drar til Oslo for å få sett en film, da dette vanligvis vil resultere i at jeg ikke får sett den i det hele tatt. Og igjen, du må gjerne foreslå nye datoer. Om du er tidlig ute kan det jo være at jeg dropper Prometheus fram til vi får sett den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og, som forrige gang vi prata om dette så er det du som ikke har råd til å dra, ikke min mangel på tid. Har mulighet langt borti mot hver helg jeg. Har begynt på nytt hus i Minecraft. Dette ser ut til å bli forbausende flott, og har alt fungerende kjøleskap. I løpet av uka skal det ha do og fungerende dusj. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skjer med luksus i Minecraft? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Lært noe nytt, "faila" forrige gang. Nå forberedte jeg meg bedre, og titta litt på YouTube for enkle interiørtips. No homo. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har skote på folk i Max Payne i dag. Det var kjekt. Sjølv om ting aldri går bra for han, stakkaren. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Lært noe nytt, "faila" forrige gang. Nå forberedte jeg meg bedre, og titta litt på YouTube for enkle interiørtips. No homo. Way homo. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har begynt på nytt hus i Minecraft. Dette ser ut til å bli forbausende flott, og har alt fungerende kjøleskap. I løpet av uka skal det ha do og fungerende dusj. Kjøleskap? How the- Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 That's nothing, såg ein mod som la til kjernefysiske våpen her om dagen. Laptopen hadde ein del problem med å rendre ting i riktig fart då alle blokkane i ein enorm sfære berre forsvann. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har begynt på nytt hus i Minecraft. Dette ser ut til å bli forbausende flott, og har alt fungerende kjøleskap. I løpet av uka skal det ha do og fungerende dusj. Kjøleskap? How the- I tilfelle det blir atomkrig vel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 That's nothing, såg ein mod som la til kjernefysiske våpen her om dagen. Laptopen hadde ein del problem med å rendre ting i riktig fart då alle blokkane i ein enorm sfære berre forsvann. Husker ikke hva den heter, men det er en mod som gjør at Minecraft rendrer sånne eksplosjoner sakte så man faktisk kan filme det i "real-time". Så SWEET ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Minecraft: Explosion Edition. Har eg forresten nemnd at Crusader Kings 2 får ein Islam-expansion? I dei fleste andre samanhenger ville eg vore litt varsam med ting som heitte "Sword of Islam", men IKKJE HER. Also, eg var ikkje så imponert over Dead Space 3 (aka Gears of War: Necromorph Edition), men desse sportsgreiene dei no har på konferansen er om mogleg endå verre. Endret 4. juni 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dead Space har desverre tapt seg fatalt med tanke på hva som gjorde det første spillet såpass fantastisk. Hadde det ikke vært for at jeg er fasinert av sci-fi og altspisende, så hadde jeg nok lagt bort serien av respekt til orginalen, for denne GeoW-klonen er en skygge av hva det første spillet, og målet virket å være, var. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dead Space 2 er liksom ein gritty reboot regissert av Michael Bay samanlikna med det første spelet. BF3 Premium - Piss. SWTOR - Piss. Herregud. BORING. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå