Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Anisotropic Filtering står på 8. FXAA står på Very High. MSAA får jeg ikke lov å røre. Er grå. For dårlig grafikkkort kanskje? Det er AF, ikke AA jeg tenkte på da. Endret 1. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gleder meg til jeg får stasjonæren, hvis den passerer tollen uten videre problemer, så jeg også får spilt maksimal smerte 3. Ellers er det godt å være tilbake hjemme hos mor. Man blir lei av England etter en stund. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 NB: Du må velje mellom FXAA og MSAA, det vert rot om dei båe er enabla samstundes. Så om du har på FXAA får du ikkje velje MSAA, det er nok meir sannsynleg enn at du ikkje har god nok hardware. Vanlegvis iallefall. FXAA er ein blur-effekt på kantene ("Flaflafla Approximate Anti-Aliasing), medan MSAA er "ekte" Anti-aliasing, altså Multisampling Aliasing. Sistnemnde er meir intenst på grafikkortet, obvz. Bør ikkje forvekslast med SMAA, som er uh. Litt som FXAA berre ikkje patentert av Nvidia. Morphological somethingsomething Anti-Aliasing. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Balle, er noe kuk med PC'en min; alt er tregt, henger og funker ikke som vanlig. Det lukter formatering i morgen gitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gleder meg til jeg får stasjonæren, hvis den passerer tollen uten videre problemer, så jeg også får spilt maksimal smerte 3. Ellers er det godt å være tilbake hjemme hos mor. Man blir lei av England etter en stund. DU er maximal smerte 3. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 DU er maximal smerte 3. Og jeg elsker å leke med meg selv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Herre, det er så mange gode japanske animasjonsfilmer. Mange jalla animeserier, men langfilmene holder ofte skyhøy kvalitet. I kveld var det The Girl Who Leapt Through Time som ble nytt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Da regner jeg med du allerede har, eller planlegger å nyte 5CM Per Second og The Place Promised in Our Early Days også? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Sa max testosteron. Max testosterone: A mans game. Jack Gator has lost everything he held dear, and now it's time to settle the score. Join our man in the manliest action-adventure yet! * Steak-house challenges * Drinking contests * Opening-a-beercan-in-the-manliest-fashion (man-fashion) * Shooting * Martial arts * Growling * Killing * Naked slutty babes And lots of premature sex! Order now, or die a wimp! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Da regner jeg med du allerede har, eller planlegger å nyte 5CM Per Second og The Place Promised in Our Early Days også? 5cm/s har jeg på listen min, ja, men ikke den siste du nevnte. Notert. Edit: Ah, den er fra skaperen av Voices of a Distant Star. Den har jeg i for øvrig heller ikke sett, men den er på listen min (anime er dyrt, mann). Endret 2. juni 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Koselig kveld i går, var ute i lage en venninne. Og måtte hjelpe henne å velge ny pc, siden skolepcer ikke er det beste man kan ha. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Sa max testosteron. Max testosterone: A mans game. Jack Gator has lost everything he held dear, and now it's time to settle the score. Join our man in the manliest action-adventure yet! * Steak-house challenges * Drinking contests * Opening-a-beercan-in-the-manliest-fashion (man-fashion) * Shooting * Martial arts * Growling * Killing * Naked slutty babes And lots of premature sex! Order now, or die a wimp! And here's the trailer for the DLC: http://www.youtube.com/watch?v=JvltzwkUEEA&ob=av3e Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hjelp meg! Hodet mitt har fått lyst på projektor, til tross for at jeg ikke har plass til det. I CANNOT STOP IT! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hjelp meg! Hodet mitt har fått lyst på projektor, til tross for at jeg ikke har plass til det. I CANNOT STOP IT! Nei! Fy! Du får ikke, Lakus! Kjøp noe fint til kjæresten din i stedet. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kjøp en projektor som bursdagsgave til kjæresten, så får du den tilbake hvis dere en dag flytter sammen. WIN WIN. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kjøp en til meg, jeg har lerret og nesten plass! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er det jeg alltid har sagt, klok mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå