Slimda Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Sånne kommentarer ser jeg ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 I'M STANNIS. Men jeg ville være Stannis Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Kvifor heiter han "Athene" om det er ein han? Fordi kjæresten hans hadde en Ultima Online-karakter som han etterhvert tok over, og da han ble verdens beste Ultima Online-spiller var det "Athene" han ble kjent som. Og joda, han har i alle fall rekorden for raskest til lvl 70 (godt under 2 dager), mulig at han har 70-80 også. Han har imidlertid ikke spilt WoW seriøst på i hvert fall halvannet år nå. Så akkurat nå er han mest kjent for OPShareCraft-aksjonen, som har satt seg som mål å donere 1 million dollar til Redd Barna på 100 dager (de er oppe i 800k med 35 dager igjen). I mellomtiden har han knust de fleste rekorder i Diablo III. Han har for øvrig fått tilbake kontoen sin nå. Alt var et troll. Litt kjipt at jeg har alle spillene fra den nyeste Humble Bundle-en, i grunn, ettersom det ser ut til å være den beste så langt. The Avengers var en real tankevekker ganske tøff, forresten. Endret 31. mai 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har bare bøkene på dataen, så det gjør det litt mindre komfortabelt å lese de. De frister så inderlig, men jeg leser Dracula og den har jeg begynt på nytt nå for andre gang. Så hvis jeg ikke leser den ferdig nå så må jeg vel begynne på nytt enda en gang. Den er ikke kjedelig, det går bare litt tregt og det hjelper ikke veldig at det er andre bøker som frister mer. Jeg har også begynt på Dracula uten å fullføre. Jeg elsker den første biten som finner sted i Transylvania, men straks scenen flytter seg til middagsselskaper i London blir det veeeldig tung lesning for min del. Hvis du vil ha GoT i papirform så får du den for under en hundrelapp. Det er ikke så ofte jeg tenker at en film er mer underholdende enn en bok, men her er den filmen med Gary Oldman noe jeg heller setter meg ned for å se. Jeg vet ikke helt om jeg skal kjøpe bøkene selv til en rimelig penge, om jeg skal virkelig investere i hardcover eller ønske meg de til bursdagen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 De tre første bøkene fortjener å bli kjøpt i hardcover. De to siste kan du godt stå over helt. Ironien er at Feast for Crows og Dance with Dragons er de eneste bøkene i serien som jeg eier. De tre første lånte jeg av en venn for mange år siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Fy faen. Når jeg satte meg på streikevakt klokka 7 begynte det å snø. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Tenker jeg kjøper de to siste også, de kan umulig være mer langdryg lesning enn middagsselskaper i London. Snødde litt her også i stad. Jeg håper ikke at det blir drittvær fremover. Endret 1. juni 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sydentemperatur i mai og snø i juni. Jeg elsker hvordan dagens vær tar et oppgjør med alle vedtatte sannheter - NÅ ER ALT LOV! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er faktisk litt kaldt her, fryser på føttene. Tror nesten jeg må ta frem tøflene igjen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg fryser også litt på føttene.. Må kanskje ta frem sokkene igjen O_o Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg synes ikke synd på dere altså, må jo dele litt 1 juni vær med dere også. Føler for å dele den Nord-Norske versjonen av Kom Mai Du Skjønne Milde, den passet veldig godt i år. ^_^ Kom mai med sne og kulde og ingen blomster skjønn For eg har fyr i ovnen ... ... og plænen e ikke grønn Vi sku vel mer enn gjerne tatt shorts og sandala på men da blir vi forkjøla og frys oss gul og blå. Kom derfor mai med regnvær og haggelskura og sne fårr vi har tjukke klea og sjåen halvfull av ved. No kan vi glimt i det fjærne en vårdag som e på tur sjøl om april va jæ-æ-ævli´ og maien e så sur! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Haha, snakker om griseflaks. Akkurat kommet ut av dusjen, kliss våt i håret og greier, så ringer det på døren. Viser seg at det er posten med en pakke til meg, og det er Max Payne 3 Special Edition. Installing now. 4 discer faktisk. Endret 1. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe. Damn, såpass! Angrer nesten litt på at jeg ikke kjøpte det på PC selv, men trodde Rockstar hadde bedre peiling på kontrolleren enn det her. Sammenlignet med Dead Space og Shadows of the Damned er det nesten til å gråte av, og helt på linje med Uncharted-kontrolleren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det høres ikke bra ut. Endelig ferdig å installere, patche og lage Rockstar Social konto. Lastet ned lydsporet og noe in game content også. Bare synd jeg må slå av antivirus for å kunne spille. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er derfor jeg antar at det er bedre på PC, selv om det krever et råskinn å få kjørt spillet på max. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe, ja får se hvordan min maskin klarer det. Skal teste med alt på max litt senere. Tviler på det går særlig bra. Nå må jeg mekke middag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Fra helvete til himmel: 3 førsteplasser på rad, killstreak på 10 og generelt bare jævlig moro: Max Payne 3 multiplayer. Så god kan den faktisk være når man slipper OP folk og kobler seg på en spiller i nærheten. Smooth! Endret 1. juni 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Spilt de to første brettene på Max Payne 3. Må si jeg er glad jeg gikk for PC-utgaven. Hadde nok ikke klart meg med en kontroller i dette spillet. Savner qicksave da. Kjører forresten med nesten alt på fullt og det går overraskende bra. AA på 8 da, har ikke prøvd 16. Shadow på high da spillet gav beskjed at very high ble for mye. Endret 1. juni 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Vært og sett Prometheus. Likte den egentlig ganske godt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Spilt de to første brettene på Max Payne 3. Må si jeg er glad jeg gikk for PC-utgaven. Hadde nok ikke klart meg med en kontroller i dette spillet. Savner qicksave da. Kjører forresten med nesten alt på fullt og det går overraskende bra. AA på 8 da, har ikke prøvd 16. Shadow på high da spillet gav beskjed at very high ble for mye. FXAA eller MSAA? Skrudde av FXAA, ser jo gjennomgåande retardert ut. Køyrer bra med alt på High/Very High hu og hei. Veldig kjekt med DX11-støtte ut av boksen også. Saknar òg quicksave. Når eg først har kjøpt spelet burde eg få lov til å velje sjøl om eg vil skyte han eine gubben fem-seks gongar før eg er nøgd. Endret 1. juni 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå