Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvifor heiter han "Athene" om det er ein han?

Fordi kjæresten hans hadde en Ultima Online-karakter som han etterhvert tok over, og da han ble verdens beste Ultima Online-spiller var det "Athene" han ble kjent som.

Og joda, han har i alle fall rekorden for raskest til lvl 70 (godt under 2 dager), mulig at han har 70-80 også. Han har imidlertid ikke spilt WoW seriøst på i hvert fall halvannet år nå. Så akkurat nå er han mest kjent for OPShareCraft-aksjonen, som har satt seg som mål å donere 1 million dollar til Redd Barna på 100 dager (de er oppe i 800k med 35 dager igjen). I mellomtiden har han knust de fleste rekorder i Diablo III.

Han har for øvrig fått tilbake kontoen sin nå. Alt var et troll.

Litt kjipt at jeg har alle spillene fra den nyeste Humble Bundle-en, i grunn, ettersom det ser ut til å være den beste så langt.

The Avengers var en real tankevekker ganske tøff, forresten.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Jeg har bare bøkene på dataen, så det gjør det litt mindre komfortabelt å lese de. De frister så inderlig, men jeg leser Dracula og den har jeg begynt på nytt nå for andre gang. Så hvis jeg ikke leser den ferdig nå så må jeg vel begynne på nytt enda en gang. Den er ikke kjedelig, det går bare litt tregt og det hjelper ikke veldig at det er andre bøker som frister mer.

Jeg har også begynt på Dracula uten å fullføre. Jeg elsker den første biten som finner sted i Transylvania, men straks scenen flytter seg til middagsselskaper i London blir det veeeldig tung lesning for min del.

Hvis du vil ha GoT i papirform så får du den for under en hundrelapp.

Det er ikke så ofte jeg tenker at en film er mer underholdende enn en bok, men her er den filmen med Gary Oldman noe jeg heller setter meg ned for å se.

Jeg vet ikke helt om jeg skal kjøpe bøkene selv til en rimelig penge, om jeg skal virkelig investere i hardcover eller ønske meg de til bursdagen.

Lenke til kommentar

De tre første bøkene fortjener å bli kjøpt i hardcover. De to siste kan du godt stå over helt. :p

Ironien er at Feast for Crows og Dance with Dragons er de eneste bøkene i serien som jeg eier. De tre første lånte jeg av en venn for mange år siden.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke synd på dere altså, må jo dele litt 1 juni vær med dere også. ;)

Føler for å dele den Nord-Norske versjonen av Kom Mai Du Skjønne Milde, den passet veldig godt i år. ^_^

Kom mai med sne og kulde

og ingen blomster skjønn

For eg har fyr i ovnen

... ... og plænen e ikke grønn

Vi sku vel mer enn gjerne

tatt shorts og sandala på

men da blir vi forkjøla

og frys oss gul og blå.

Kom derfor mai med regnvær

og haggelskura og sne

fårr vi har tjukke klea

og sjåen halvfull av ved.

No kan vi glimt i det fjærne

en vårdag som e på tur

sjøl om april va jæ-æ-ævli´

og maien e så sur! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe.

Damn, såpass! Angrer nesten litt på at jeg ikke kjøpte det på PC selv, men trodde Rockstar hadde bedre peiling på kontrolleren enn det her. Sammenlignet med Dead Space og Shadows of the Damned er det nesten til å gråte av, og helt på linje med Uncharted-kontrolleren.

Lenke til kommentar

Fra helvete til himmel: 3 førsteplasser på rad, killstreak på 10 og generelt bare jævlig moro: Max Payne 3 multiplayer. Så god kan den faktisk være når man slipper OP folk og kobler seg på en spiller i nærheten. Smooth!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Spilt de to første brettene på Max Payne 3. Må si jeg er glad jeg gikk for PC-utgaven. Hadde nok ikke klart meg med en kontroller i dette spillet. Savner qicksave da.

Kjører forresten med nesten alt på fullt og det går overraskende bra. AA på 8 da, har ikke prøvd 16. Shadow på high da spillet gav beskjed at very high ble for mye.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Spilt de to første brettene på Max Payne 3. Må si jeg er glad jeg gikk for PC-utgaven. Hadde nok ikke klart meg med en kontroller i dette spillet. Savner qicksave da.

Kjører forresten med nesten alt på fullt og det går overraskende bra. AA på 8 da, har ikke prøvd 16. Shadow på high da spillet gav beskjed at very high ble for mye.

FXAA eller MSAA? Skrudde av FXAA, ser jo gjennomgåande retardert ut. Køyrer bra med alt på High/Very High hu og hei. Veldig kjekt med DX11-støtte ut av boksen også.

Saknar òg quicksave. Når eg først har kjøpt spelet burde eg få lov til å velje sjøl om eg vil skyte han eine gubben fem-seks gongar før eg er nøgd.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...