Lakus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Rollespillet som kom ut ser slitsomt ut. Dudes med mørkere stemme enn Batman og karikaturaktige karakterer (i know...) ... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det finnes flere GoT-baserte spill. Har et GoT RTS selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ok. Ikke lett for en som har levd under en stein den siste dekaden å få med seg vettu Haha beklager, jeg tenkte ikke på akkurat det! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det beste GoT-spelet er uansett ein mod til CK2. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har dem i flott hardcover-format, og A Dance with Dragons har underskriften til Martin i seg. Kunne begynt med dem i kveld, men tror jeg heller ser The Avengers på kino. Det burde være omtrent like banalt, i det minste. Den filmen tok av! Gleder meg til oppfølgeren det ble hintet til mot slutten, med en av mine favorittkarakterer fra Marvel-universet... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det beste GoT-spelet er uansett ein mod til CK2. Har snust en god del på CK2 i håp om at de skal ha den på tilbud på steam. ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Verdt eit fullpris-kjøp! Du kan vel uansett få det på Amazon for 10 pund eller noko. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Haha, Athene har publisert Diablo 3-passordet sitt foran noen tusen seere på livestream. Han har ikke den kontoen lenger. http://www.athenelive.com/stream/42146/?Athene Endret 31. mai 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kvifor heiter han "Athene" om det er ein han? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Aner ikke, Shampoo vet en del om fyren. Det jeg vet er at han er en legende i WoW og visstnok en av, om ikke den aller, beste spillerne der ute med fanbase nok til å kræsje servere om han får med seg noen (noe han har greid flere ganger). Nå presterte han altså å copypaste passordet sitt i brukernavn-delen - for så å toppe heile driten med å si høyt at han bruker det samme passordet "over alt". Er samme fyren som har dratt i gang OPShareCraft. Endret 31. mai 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har vel forsåvidt høyrt namnet før. Han har masse funky WoW-achievements, trur eg. Good on him. Skriv prøveomtale som eg tenker å sende inn til Gamer.no. Kven veit, det er jo litt tynt i rekkjene der no. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvilket spill anmelder du? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har vel forsåvidt høyrt namnet før. Han har masse funky WoW-achievements, trur eg. Good on him. Skriv prøveomtale som eg tenker å sende inn til Gamer.no. Kven veit, det er jo litt tynt i rekkjene der no. Litt usikker på tiden, men han bruker ikke mange timene på å nå max level i WoW. Kult! Ja, det oser ikke akkurat bred dekning og nytenkning, så jeg syns du skal kaste deg på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dat Humble Bundle. http://www.humblebundle.com/?hib5 Kjøpte den, siden jeg aldri betalte for Limbo (og hadde dårlig samvittighet) + at jeg har lyst på Amnesia og Bastion. Yay Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fredrik C. Nilsen. Tøffeste gutten i klassen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Dat Humble Bundle. http://www.humblebundle.com/?hib5 Kjøpte den, siden jeg aldri betalte for Limbo (og hadde dårlig samvittighet) + at jeg har lyst på Amnesia og Bastion. Yay Jeg har alle bortsett fra ett av de spilla.. men jeg tror likevel det blir et innkjøp av dette. Slik at jeg kan ha det på pc og linux også :] Endret 31. mai 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva mener du? Kommentarfeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå