Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen jeg hater euphoria i Max Payne 3. Tenkte ikke over det først, men det er jo det samme som ødela Red Dead Redemption for min del til tider - ragdollen din eier jo ikke en eneste muskel i hele kroppen og så fort man faller ramler man jo rundt som en jævla idiot. Noe som er rimelig frustrerende i flerspillerdelen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett GoT. Jeg er for hipster.

At "fans" av Justin Beiber oppfører seg - og høres ut - som en saueflokk med fløyter i kjeften istedenfor bjeller rundt halsen kan jeg skjønne. Det er lett å la seg rive med når alle andre rundt deg også freaker ut. Jeg hadde sikkert løpt som en spansk Pinocchio bortover gata jeg også om jeg hadde vært i byen i dag. Just for the fuck of it. Men hvordan eller hvorfor mennesker velger å ikke se på Game of Thrones hver mandag, og ikke engang virker interesserte i serien, nei det kommer jeg aldri til å skjønne.

Har du lest bøkene? Isåfall kan du unnskyldes.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at hvis man har lest bøkene vil man bare bli enda mer nysgjerrig på hvordan filmskaperne har tolket dem? Jeg synes hvertfall det er interessant å se hvordan andre har oppfattet bøker og til hvilken grad det stemmer med min egen opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...