ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Bare husk grunnleggende grammatikk og dobbelsjekk hvert eneste ord med ordliste, så går det bra (sett at du håper på en høy karakter og ikke bare ønsker å stå). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nynorsk eksamen som privatist i morgen. Det kan bli spennende, siden jeg er ganske dårlig til å huske forskjellene mellom bokmål og nynorsk rettskriving. Zealuu skrev en liten huskeliste til en venninne av oss med basic forskjeller mellom bokmål og nynorsk. En jukselapp, so to speak. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er MP i MP3 (det vart ein rar setning) gøy? Begge deler. Rockstar er veldig glad i unlocks, levler og staffasje og for meg ødelegger det mer enn det gagner. Hovedproblemet er at det skaper en ubalanse i spillet når folk med høyt level spiller mot folk med lavt og siden det ikke er noen matchmaking (eller den gjør en dårlig jobb om den er der) så blir det ofte svært ujevne kamper. Har både vunnet og tapt TDM'er med nesten 60 kills forskjell. Og for å gjøre kaoset enda større har ting levler de også, våpnene dine levler opp (som åpner opp for våpenunlocks), burstene dine (bonuser tilknyttet adrenalinet ditt) er avhengig av nivået på karakteren din (for eksempel kan du unlocke en burst på level 14, men du får ikke nivå 3 av denne bursten før du er på level 30 selv) og du må selvfølgelig kjøpe det du vil ha (akkurat det er ikke noe problem, penger får du nok av). Det som redder flerspillerdelen er de forskjelle spillmodusene, Payne Killer hvor det er om å gjøre å være Max Payne eller Passos lengst er en interessant vri på MP, og det er en gamemode med egne historier knyttet til hvert brett, og disse historiene forandrer seg etter hvilket lag som vinner hver runde. Rundene er 5 forskjellige spillmoduser, f. eks CTF-lignende runder, kontrollpunkt-runder og TDM. Så det er nok å velge i. Litt få brett dessverre, og fordi de er såpass forksjellige er det bare ett brett alle har sett seg ut som favoritten og da blir det veldig lite variasjon. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Alle skal ha unlocks, men det er ikkje så mange som får progresjonen til å primært vere vertikal. Jaja. Skal teste det, iallefall. Reknar med det har retard P2P-system, så MP-en lev vel ikkje så mange månader uansett. Om dei har mange kart frå starten av så har du jo ikkje nokon grunn til å kjøpe DLC! Endret 28. mai 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er derfoor jeg kun sverger til TF 2 for kontinuerlig flerspiller. Der har du så du greier deg selv uten å få/kjøpe/crafte items. Ja, det er ikke noe servere. Noe som også skaper problemer, siden du fort kan ende opp hos en amerikaner med dårlig linje, og da får du lag. Haha nei du sier noe. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Fullstendig unrelated: Game of Thrones-modden til Crusader Kings 2 er "ferdig" (iallefall klar for ein slags pseudobeta-release) i dag! Skal herje rundt i Westeros i morgon 8D Folk som er på gjerdet i høve til CK2 burde ramle ned på rktig side no! http://citadel.prophpbb.com/topic520.html Bilete i spoiler: Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Husker et navn, Rider of reason. Er han fortsatt aktiv, har han skrevet den boka ferdig enda? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Rider of Reason er veldig av og på grunnet at han bader i sjampis og fete damer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja, han dro en sykt fet kontrakt på boka si. Skulle visst lage en oppfølger også sist jeg prata me'n. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) George R.R. Martin har visstnok tryglet om å få skrive en trilogi med han, men vi vet jo hvordan RoR er, veldig forsiktig med å binde seg til slike lugubre typer. Endret 28. mai 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Trodde han var på vei til månen som romturist? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Der tror jeg Max Payne 3-crewet skal være åpent! Se etter "Bullets ex cathedra". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Trodde han var på vei til månen som romturist? Turist? Han er ute etter inspirasjon kan du vel skjønne. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Selvsagt, men det var jo Richard Garriott også. Allikevel er du romturist når du betaler penger for å komme deg til rommet. Endret 28. mai 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 RoR har jo mekket sitt eget fartøy.. Aurora Borealis Über Speedero. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hadde hodepine. Tok meg et glass rødvin, og nå er hodepinen borte. Bedre enn ibux Kampanjen i Ghost Recon: Future Soldier var forresten veldig gøy. Det er usedvanlig tilfredstillende å ta ut fiender lydløst. Og en har massevis av hjelpemidler. Spesielt dronen som en kan fly med for å få oversikt over hvor fiendene er og så beordre dem drept var herlig og enkel å bruke. Virkelig positivt overrasket over det spillet. Langt var det også. Spesielt siden jeg reloadet hvis jeg ble sett Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Full influensa og så klar for fysisk fostring eksamen! Eller egentlig ikke... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Første streikevakt gjennomført. Føles rart. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvordan gjennomfører man en streikevakt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 En som sitter på "jobb" for å vise at man streiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå