Spartapus Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg droppet injeksjonene og tok heller et par badeturer. Funket like bra. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Joa, jeg blir ganske lett brun. Det var en kompis av meg som skulle starte en kur hvor han kjørte 1/3 dosering iforhold til hva andre (på gymmen) brukte. Jeg hang meg på og skal prøve i 2 uker tenkte jeg. Merkelig å sette sprøyte i seg selv, er en slags barriere i hodet som må brytes. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Skal du imponere skløttene på Progym? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg hadde heller sett samtlige sesonger av Paradise Hotel. Selv det er ikke like dumt som det å stikke seg selv med sprøyte for å bli brun. "Joa, jeg blir ganske lett brun." Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hahaha. Jaja, Camelo del Madres veier er uransaklige. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 hehehe! Det er vel mest bare for å prøve om hvor stor effekt det har Villanden, ikke mest for å bli brun. Jeg har ganske uren hud på skulderne, og det hadde visst en effekt på det også, men der finnes det jo andre løsninger, så grunnen må være ren og skjær nysgjerrighet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vitenskapsmannen Mammakamel. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Forstår meir av motivasjonen bak plastiske inngrep no. Injecting Botox, FOR SCIENCE. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg ville ikke tatt sprøyter for å bli brun - mest fordi jeg ikke fikser tanken på å frivillig stikke ting inn i meg (ikke mistolk) - men jeg griper som regel sjansen hvis jeg kan bli brun i sola. Jeg synes nesten all hud ser bedre ut med litt farge; har man helt hvit hud ser man absolutt alle urenheter så tydelig, så for å se bra ut med blek hud må den være tilnærmet perfekt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Heller sprøyte for å bli brun enn signere innleggene mine med nicket mitt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 På samme måte som jeg heller vil sette sprøyter for å bli brun enn å trekke ut neglene mine med tang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Den fortjener du en liten lol for, Altemann. Eller en LALB (Laughed a little bit) Jeg får fått et intervju hos mitt reklamebyrå of choice i Trondheim til neste uke. Så nervene mine får ikke ferie enda. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Takk takk. Det er noe av det mest diotiske jeg vet om - på grensa til å være provoserende. Så kult! Gratulerer Jobber med crew til Max Payne 3. Forslag til navn og crewtag på fire bokstaver? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 "På grensen til å være provoserende"? I følge våre samtaler går det langt over den grensen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Prøver å fremstå noe behersket for den gemene hop. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Crew? Er det som ein ... Klan? Til multiplayer? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 På mange måter. Får en tag bak navnet ditt, og litt forskjellige bonuser i spillet om flere i samme crew spiller sammen. Kan enkelt hoppe inn og ut av dem som du vil selv. Egentlig et ganske morsomt tillegg, og de blir med over til GTA V. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er MP i MP3 (det vart ein rar setning) gøy? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nynorsk eksamen som privatist i morgen. Det kan bli spennende, siden jeg er ganske dårlig til å huske forskjellene mellom bokmål og nynorsk rettskriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå