Lakus Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Får jo ikke spilt noe Minecraft med denne varmen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg er ute mer eller mindre hele dagen på jobb, så jeg koser meg godt innendørs når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Herre, det er alt for varmt nå. Vinteren kan komme når som helst for min del. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Grillmat, potetsalat, jobbe i hagen, sitte på terassen og lese bok, flørte med vårsommeryre jenter, ta seg en tur på fjorden og fortsatt ha tid til lekser på tampen av dagen - midt i uka! Sheez, hvor mye mer man får tatt seg til når det er sommer Elsker det! Endret 23. mai 2012 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg var ute i stad og det er deilig temperatur, nesten 22 grader her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Har vært 27 varmegrader her i dag. Ute hele dagen, så jeg unner meg innetid når jeg kommer hjem fra jobb. Begynt på Max Payne 3, jeg klarer ikke helt like det. De har virkelig beholdt Max slik han var, og det er en god karakter, men all pikseleringen i mellomsekvenser gjør meg helt sliten (er ca en time inn) og lyddesignet er virkelig snålt. Akkurat som om alle stemmer er spilt inn i ei bøtte, totalt uten klang og helt flatt, på grensa til umulig å høre av og til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det sliter også med det Mass Effect 2 gjorde, coversystemet ødelegger siktinga og hver gang jeg skal skyte ut av cover går alle kulene akkurat et hakk for langt til siden for fyren jeg i utgangsunktet siktet på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hva synes du om mellomsekvensene? Er det slik mange anmeldere sier, at de avbryter deg for ofte og ødelegger/hindrer flyten i spillet? Det er det jeg er mest skeptisk til, men ellers gleder jeg meg til å teste spillet. Har bestilt til PC, så må dessverre vente noen dager til. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) http://nrk.no/kanal/...sapmi/1.8148015 Er det mulig å være mer føre-var-nærtagende (og rasistisk)? She får en veldig sånn ekkel følelse. Endret 23. mai 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hva synes du om mellomsekvensene? Er det slik mange anmeldere sier, at de avbryter deg for ofte og ødelegger/hindrer flyten i spillet? Det er det jeg er mest skeptisk til, men ellers gleder jeg meg til å teste spillet. Har bestilt til PC, så må dessverre vente noen dager til. Sett borti i fra den forferdelige pikseleringa (som vel ikke er pikselering jeg veit bare ikke hva det heter ellers) syns jeg mellomsekvensene er gode - fordi Max Payne er en god karakter. Foreløpig er de litt sånn åpenbare set-ups, men det kan forandre seg. Spillet er ganske vanskelig, jeg spiller på normal uten aim assists og dør ganske ofte. @Gormerero: Nå vet jeg at samene er veldig beskyttende overfor joiken sin, men det der er jo rein skivebom. Så vist jeg vet er det ingen krav til adresse i nord eller samisk blod i årene for å ha lov til å joike. Men spessielt rasistisk syns jeg ikke det var. Endret 23. mai 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Det stemmer forsåvidt. Hadde heller ikke mye imot Keep of Kalessin i fjor. Men det virker som om omtrent 98% av alle Eurovision-låter er helt utrolig dårlige. Kanskje ikke så høyt, men ca 85-90% dårlig kan jeg si meg enig i. Jeg ser Eurovision fordi jeg liker å finne mine favoritter og se om musikksmaken til resten av Europa har blitt god nok til at de er enig med meg, eller om de fremdeles mangler musikksmak. I år har jeg 3 favoritter. 2 balader fra henholdsvis Serbia og Estland. Og i motsetning til AltF4 så synes jeg "liksommetal med strykere og reine vokaler" er den beste typen metal, derfor er Island min største favoritt. Herre, det er alt for varmt nå. Vinteren kan komme når som helst for min del. Buhu, I feel so sorry for you. Kom hit du, er 1 blå grad utenfor i dette øyeblikk. Endret 23. mai 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Skulle gjerne kommet, men skolen er visst ikke over enda. Og i helgen skal jeg til AltF4 <3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hehe, du hadde ikke funnet meg hjemme hvis du hadde kommet nå uansett, men du hadde selvfølgelig vært velkommen. Veldig stor forskjell på temperatur mellom natt og dag. 12 røde grader nå midt på dagen. Det hadde egentlig vært en god temperatur hvis det ikke hadde vært regn og vind i tillegg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Skulle gjerne kommet, men skolen er visst ikke over enda. Og i helgen skal jeg til AltF4 <3 Pass på, han biter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kjøpe Kingdoms of Amalur på PC eller konsoll? Koster 179,- for begge deler. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Endelig begynt å spille The Witcher. Hatt det liggende lenge men ikke fått spilt det pga. for svak PC. Den jeg har nå er mer enn sterk nok til å kjøre spillet på høyeste settings. Så langt liker jeg gameplayet og særlig kampsystemet godt. Musikken er også suveren. Ikke tatt helt av på historien ennå men jeg er bare noen timer inn så jeg regner med det tar seg opp, for historien er såvidt jeg har forstått det store trekkplasteret her. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kampsystemet i The Witcher er vel det som har fått mest kritikk. Selv likte jeg det veldig godt. The Witcher har også et av de beste lydsporene jeg noensinne har hørt i et spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hm, for første gang kan det se ut som om jeg skal streike til uka. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kjøpe Kingdoms of Amalur på PC eller konsoll? Koster 179,- for begge deler. Hvor er den så billig? Usikker på hvilken platform jeg skal gå for selv også. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå