Snurreleif Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 There is no spoon. Engelskmenn er rare. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fifth step: acceptance. Av alle selvhjelpsprogrammer med trinn man skal i gjennom er den greia du har litt fra deg den desidert verste jeg har sett. Inb44?????5Profit! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Eh. Kübler-Ross-modellen er en svært kjent teori som, såvidt meg er bekjent, er ganske allment akseptert. Det er for øvrig ikke noe selvhjelpsprogram, kun en analyse av alle trinnene man går gjennom når man blir utsatt for noe sjokkerende og/eller sørgelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jojo, men der går man gjerne gjennom alle punktene. shampoo-MacTavish-modellen hoppa fra 1 til 5. Jeg får vondt i meg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jojo, men der går man gjerne gjennom alle punktene. shampoo-MacTavish-modellen hoppa fra 1 til 5. Feil, jeg siktet bare til Villanden; han hadde tydeligvis nådd femte nivå, og aksepterte at det ikke var noen skje. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jojo, men der går man gjerne gjennom alle punktene. shampoo-MacTavish-modellen hoppa fra 1 til 5. Jeg får vondt i meg. Så om jeg har skjønt dette riktig: Først er det å fjerne korset fra det norske flagget nødvendig fordi vi ikke lenger er en "kristen stat" i så måte at kun 3% (eller noe lignende) er praktiserende kristne. Men nå er det plutselig et tegn på at muslimer holder på å ta over Norge? Blir oppgitt av argumentasjonen til alle disse "anti-muslimene".. Morsomme er jo at også "ateister" reagerer på det, hadde ikke forundret meg om mange av disse selverklærte "ikke-kristne" har argumentert for å fjerne korset fra flagget tidligere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg får vondt i meg. Hvorfor? Klarer ikke å lese de kommentarene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Mine "favoritter" er Aleksander Alvestads "Nå kan vel homsepakket gifte seg i kirken??" og Martin Stais "Ja, nå jubler vel muslimene. Hva blir det neste vi mister, Ribba?". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 De er litt sent ute da, bortsett fra ribba så har vel de utsagnene vært gyldige i lengre tid. Men bare så det er sagt, tar noen ribba fra meg så erklerer jeg hellig krig, og da blir det ingen nåde fra meg nei. Da kan de som står i veien for meg se frem til å miste både liv og lemmer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ribba er hellig. Den som ypper med grisen, ypper med meg. Og den som ypper med meg, kommer til å slite noe fælt. For da fikser jeg ikke PC-en deres... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Få ting er bedre enn å mævle ribbe som nattmat i romjula. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Samlerutgaven til Max Payne 3 er utrolig deilig, selv om figuren var litt... underutviklet. Hah, nice play Blizzard! Endret 22. mai 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Pen hun danske vokalisten i Eurovision. Sangen var det derimot verre med. Får håpe hun kommer seg videre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Den russiske sangen var catchy. Jeg hadde ikke hørt den før, så jeg trodde den ville være rævva siden den hadde fått en del oppmerksomhet, men jeg likte den faktisk. Den første sangen var jo helt jævlig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Fikk ikke hørt den russiske, men kommer den videre får jeg vel hørt den. Synes det for det meste er kjedelige og elendige låter i Eurovision. Kommer bare på Lordi med Hard Rock Hallelujah jeg noenlunde har likt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Ugh. Lordi. Det har aldri vært en god Eurovision låt (såvidt meg er bekjent). Endret 22. mai 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg følger alltid med på Eurovision. Jeg har kommet frem til at jeg rett og slett ikke liker god musikk; jo mer jalla dess bedre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det har aldri vært en god Eurovision låt (såvidt meg er bekjent). Rettelse! Nocturne er god. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det stemmer forsåvidt. Hadde heller ikke mye imot Keep of Kalessin i fjor. Men det virker som om omtrent 98% av alle Eurovision-låter er helt utrolig dårlige. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Farlig varmt her nå! Nesten 30 grader for crying out loud! #SOMMER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå