Eplefe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er nok et ferdiginstallert theme. Vil se at ting går bra før jeg gidder å customize noe videre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fikk ikke opp noe Rider: Jeg har prøvd, men akk. Utrolig lite fotogen om dagen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fikk ikke opp noe Rider: Jeg har prøvd, men akk. Utrolig lite fotogen om dagen. What? Får du noen error, eller bare blank side, eller ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 I sta fikk jeg opp en generell DreamHost-side med "The DreamHost customer who owns cookingbyproxy.com has not yet uploaded their website or has chosen to leave this holding page active." Nå får jeg Index of / med et par .gif-filer som ikke vil vises. Prøver å ta bilde av meg selv nå til Sukker (og Rider), men helvete heller jeg er enten utenfor fokus, for lav, for høy eller for stygg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noen som vet om jeg kan fortsette med min nåværende bruker på PS3 hvis jeg kjøper en ny konsoll? Vil det være mulig å laste ned det jeg har kjøpt med min nå ødelagte PS3 på nytt med den nye konsollen? Savegames er vel tapt, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noe annet ville være fryktelig rart. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Oh, noes. For en katastrofe. Da er det godt jeg kan utjevne det negative med litt positive, som at Eplefe hadde bilder av veldig fristende Tonkatsu på den siden hennes, og at jeg fikk en morsom t-skjorte i posten i dag som de fleste burde forstå, i alle fall de som kjenner til Skyrim. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Smakte den? Forresten: Cooking by Proxy. Is mine. Hvis dere vil være prøvenerd, skyt meg en elektronisk postbrev på [email protected] Nå ser jeg siden din! Hva legger du i prøvenerd? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noe annet ville være fryktelig rart. Var det jeg også tenkte, men greit å være sikker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Prøvenerd vil si at dere lager en oppskrift og tar bilder for bloggen. Dere er på andre siden av proxyen, så og si.^_^ Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Noe annet ville være fryktelig rart. Var det jeg også tenkte, men greit å være sikker Det går fint. Hadde du hatt PS+ hadde du også fått lastet opp savene dine automagisk til skyen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=KaqC5FnvAEc Endret 16. mai 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med dagen alle sammen! Her er det ikke spesielt fint vær, men det regner i hvertfall ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hurra for Norge, 17. mai og olje og alt det derre der! Gratulerer med dagen. Foreløpig er den mest brukt til å glane på Silje Sirnes Winje. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Naww... Det sitter et ekorn ute og spiser fra beholderen med solsikkefrø. Pølser er spist og det blir vel is også om ikke lenge. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ja gratulerer med dagen alle sammen! Gidder ikke bruke tid på pynting og fjas så tror jeg feirer hjemme i år. Her er det forresten kjempebra vær, sol, 17 varmegrader og bare en liten sval bris. Nærmest perfekt. ^_^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Noe annet ville være fryktelig rart. Var det jeg også tenkte, men greit å være sikker Det går fint. Hadde du hatt PS+ hadde du også fått lastet opp savene dine automagisk til skyen. Vet du hva som skjer med trofeer? Mener jeg har lest at de blir lagret i skyen om du synkroniserer dem? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Da var russetiden over. Deilig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå