Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 That's what she said. ...Tror jeg. Men jeg hadde ingenting, men fikk iallefall formatert og da ble mega-viruset eller hva søren det var borte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Haha. Hørtes bra ut! Fader, å lage egne Portal 2-baner er så forbanna artig! Har nettopp knekt koden for noe stort - og det føles fantastisk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kakao som minner mer om sjokoladesaus enn noe med melk i = win. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg har tilsyneltande fått Truls Svendsen til å le, han sendte meg i hvert fall en privat melding på Twitter hvor han kommenterte hvor utrolig mye rart folk fikk med seg. Jepp, jeg blir en anelse starstruck. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det er han lubne nordlendingen ikke sant? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jepp. Det som allikevel gjør dagen så bra er at jeg chatter med ei dame på Sukker. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hyggelig å høre. Selv har jeg vært ute i dag og holdt på med litt forskjellig. Nå ser jeg faktisk på hockeykamp på MAX og venter på middag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Du må jo snart ha vært borte på samtlige av kvinnfolkene på sukker. Slutt å preik, inviter på date! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg hater fotball! #City #Burn Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 That's what she said. ...Tror jeg. Men jeg hadde ingenting, men fikk iallefall formatert og da ble mega-viruset eller hva søren det var borte. merkelig, hadde akkurat samme problemet idag med min minnepenn! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Du må jo snart ha vært borte på samtlige av kvinnfolkene på sukker. Slutt å preik, inviter på date! Den siste uka har jeg vært ganske frempå, men det er ikke før i kveld det har kommet noe som ligner på en samtale. En date skal nok avtales ganske snart. Jeg blir helt sånn: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Håper jeg får sove godt i natt. Jobbet ute i dag i rundt 11 timer, så nå kjenner jeg at det er nok for i dag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skulle så gjerne blitt med AltF4 i Portal 2, men nå kom Diablo III: CE i posten, og i tillegg må jeg komme meg gjennom TSW-betaen. Så jeg regner med at jeg kan forsake alt annet på fritiden fram til sommerferien. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du har blitt et trist menneske. Jeg derimot, fikk fantastisk Minecrat-genser i posten i går! Og kaffe av Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du har blitt et trist menneske. Jeg derimot, fikk fantastisk Minecrat-genser i posten i går! Og kaffe av Eplefe Who's awesome? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du har blitt et trist menneske. Trist?! Hvordan da? Det var du som ikke ville spille med meg i går, din sopp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du har blitt et trist menneske. Jeg derimot, fikk fantastisk Minecrat-genser i posten i går! Og kaffe av Eplefe We demand pictures. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Smakte den? Forresten: Cooking by Proxy. Is mine. Hvis dere vil være prøvenerd, skyt meg en elektronisk postbrev på [email protected] Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kult! Lagde du siden selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå