ShampooMacTavish Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Hvis AltF4 hadde møtt Gabe Newell i en dagligvarebutikk hadde han slengt loffen på disken og spurt om han kunne signere den. @Crax: Å linke til innlegget det gjelder pleier å gjøre den jobben enklere. Endret 11. mai 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hadde vært stort å møte ham, det skal jeg ærlig innrømme - men å møte Erik Wolpaw eller Chet Faliszek hadde vært minst like stort. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ny PC i hus. SWEET! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Spretter en pils og feirer for deg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 For all del, setter pris på det, hadde aldri drukket den selv uansett. Erklærer dette for nasjonal feiringsdag! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Da skal jeg også feire med en shot for deg i kveld, RoR! hehe. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Så framover hvert år, skal vi feire RoR sin nye pc. Grei plan det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Skal feire med en deilig frossenpizza og en iskald cola. Samt hypergeometrisk sannsynlighetsregning og deriverte overskuddsfunksjoner. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hehe, første del av den feiringen fikk jeg lyst til å hjelpe deg med, Shampoo, men sannsynlighetsregning og overskuddsfunksjoner kan du få kose deg med i fred. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Gratulerer. Tror jeg også skal sprette en pils, bare for å feire. Endret 12. mai 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 http://ignorehitler.tumblr.com/ Noen folk får de beste ideene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Åh, herre. Jeg kom nettopp på at jeg laget meg en kjapp sjokolademousse i går som jeg satte i kjøleskapet før jeg glemte den bort. Frossen vegetarpizza, cola på randen til å fryse til is og sjokolademousse? I kveld skal jeg leve som en konge. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Gratulerer med ny pc, RoR. 13 mai vil aldri bli den samme. Selv feirer jeg dagen din med en ny, spenstigere taco enn vanlig. Ingredienser som guacamole, rømme, jalapenos, tomater, rødløk, og ananas fant sin vei til tacoskallet i dag, til brakende suksess. Dette pluss 4 flasker av det italienske import-ølet Birra Moretti, samt røyk, da min snus ikke har kommet i posten enda, gjør dette til en fantastisk kveld. Skål! Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Reddet akkurat en stor frosk fra dammen vår. Han bare satt og chilla i bunnen av dammen, akkurat som han skulle ha sittet i et blomsterbedd, men noe skeptisk til hvor lenge han ville klart å holde pusten hvis ikke jeg hadde bestemt meg for å rusle ned og se litt på fiskene. Forstår ikke hvordan de klarer å overleve under vann i flere timer, men det gjør de i hvert fall. Små blåhvaler Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Da ble den vel hoppende glad? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Du er bare full av puns i kveld du, gamlemann. Love it. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Vent, fiska du et rompetroll ut av dammen? Du vet de må være i vann for å ikke ha det helt ræva? Og igjen, noen mennesker har de beste ideene: http://www.youtube.com/watch?v=HGie6cfMHwc 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvordan kan USB-pennen min være nesten full når det er ingenting på den? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det lille du har der er vel stort da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå