Rider of Reason Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Noen av dere som har erfaring med å bestille fra Ubisoft shop? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Nope. Prøver det jeg kan å unngå å bestille fra slike sider, stoler mer på "virkelige" butikker. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Samme her, men jeg fant kun deres egne sider som selger Freedom Edition av AC3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ah. Er det den kjempestore? Also, Blappeture Mesa. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Tipper flere nettbutikker får det etterhvert. Det er jo enda noen måneder til det slippes. Du kan jo sende en mail til Gamezone, RoR. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Vil Max Payne 3 være noe for en som praktisk talt ikke aner hva serien er for noe? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Leker å være tidsnok ute. Ja, skal prøve å spørre Gamezone. Ah. Er det den kjempestore? Jupp, den med Connor figur. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Del gjerne svaret med oss hvis du sender mail. Er interessert i Freedom Edition selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Samma her. Alle tenner på gameplayvideoen som kom, men jeg vet ikke. Elsker settingen, men slossinga ser fortsatt statisk ut (noe som passer dårlig med skytevåpen - ingen grunn til å ikke plukke Connor rett ned) og hovedpersonen stikker seg fortsatt alt for mye ut i den mengden man bruker til å skjule seg i. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Men Altf4. Det er James McCaffrey som gjev røyst til Max Payne i Max Payne 3 òg, akkurat som han gjorde i 1 og 2. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Del gjerne svaret med oss hvis du sender mail. Er interessert i Freedom Edition selv. Har fått svar, og det er at Gamezone ikke får inn Freedom edition. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Men Altf4. Det er James McCaffrey som gjev røyst til Max Payne i Max Payne 3 òg, akkurat som han gjorde i 1 og 2. Virkelig? Det er jo ganske kult, men det hjelper vel ikke akkurat når han uansett ikke ligner Kan jo bare være videoen som gjør det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Liknar på ... Kven? Seg sjølv? I klippa der han framleis er i New York, og seinare i overgangsfasen (meir skjegg, mindre hår) er det ganske tydeleg Max Payne. Er berre sluttresultatet som ser veldig framand ut. Forstår ikkje heilt rasjonale for å ha skjegg i Brasil, då. Varmt. itt usikker på om dei har modellert han etter Timothy Gibbs no. Sam Lake kan få ha pinchyfacet sitt i fred. Det er iallefall James McCaffrey som gjer motion capture for Max i MP3. I think that's a first. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Del gjerne svaret med oss hvis du sender mail. Er interessert i Freedom Edition selv. Har fått svar, og det er at Gamezone ikke får inn Freedom edition. Dumt. Får håpe noen andre får den inn da, selv om jeg tviler på det når ikke engang Gamezone får den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Den er vel kun til forhåndsbestilling hos en lokal Gamestop regner jeg med. I tillegg til Ubisoft sin butikk på nettet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Jeg sendte en mail til Game nå for å høre om de får den inn. Kan poste svaret når jeg får det. Hvis ingen får den selger ihvertfall Lefdal Join or Die Edition til 549,-. Verden går visst ikke under i år likevel. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3394660.ece Endret 11. mai 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Liknar på ... Kven? Seg sjølv? I klippa der han framleis er i New York, og seinare i overgangsfasen (meir skjegg, mindre hår) er det ganske tydeleg Max Payne. Er berre sluttresultatet som ser veldig framand ut. Forstår ikkje heilt rasjonale for å ha skjegg i Brasil, då. Varmt. itt usikker på om dei har modellert han etter Timothy Gibbs no. Sam Lake kan få ha pinchyfacet sitt i fred. Det er iallefall James McCaffrey som gjer motion capture for Max i MP3. I think that's a first. Jeg har ikke brydd meg så alt for mye om spillet, så jeg har ikke fulgt så mye med. Men en halvfeit skalla fyr på jakt etter ei dame er ikke akkurat det jeg forbinder med Max Payne-serien, og jeg syns heller ikke at bildene av Payne fra gamle dager ligner sånn veldig, men det kan være nostalgien som spiller meg et puss. Husker i hvert fall at det var en kollektiv enighet i guttegjengen om at han var brlik Johnny Knoxville. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Han så ut som Johnny Knoxville berre i Max Payne 1 - fordi Remedy ikkje hadde tid/råd til å hyre inn nokon å modellere han etter. Så dei berre limte på eit portrett av Sam Lake (Sami Järvi), altså manusforfattaren. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Til moderator: Kan noen fjerne min dobbelpost i telletråden? Hadde problemer med nettet så min siste post ble ikke lastet inn Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Googles Project Glass hadde vært ideelt i dag. For i dag så jeg Gabe Newells eneggede tvillingbror på en matbutikk. Likheten var skremmende. AltF4 hadde trolig gått bort og spurt om autograf. "Take a picture of this" hadde kanskje ikke vært så diskret, men det slår det å ta opp telefonen og rette den mot trynet til stakkaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå