Craxmerax Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Da jeg prøvde demoen og skulle ta den griffen så ropte de så mye til meg på en gang at det var umulig å få med seg. Men spillet virker veldig lovende! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Dragon's Dogma er vel en blanding av japansk og vestlig rpg, så er ikke overrasket. Opplevde det samme da jeg spilte Xenoblade. De snakket i munnen på hverandre hele tiden under kamp. Lurer på om jeg skal laste ned demoen selv, for spillet ser veldig interessant ut. Demoen var artig, men kort. Blir nok et kjøp. Endret 6. mai 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fy faen, jeg har hørt alt for lite på Beastie Boys. Kjøpte Hello Nasty når den kom ut, men likte ikke plata. Nå som jeg hører den på nytt er det som å oppdage en helt ny greie - gutta er jo superlekne! Kan høre 5 Beastie Boys-låter og det kan høres ut som 5 forskjellige artister. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Sabotage er en kul låt. Leste at vokalisten døde for noen dager siden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 En av de låtene ja. Jepp, MCA bukket under for kreft. Er derfor jeg plutselig kom på å sjekke de ut på nytt, for plutselig var de over alt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 You gotta FIGHT For your RIGHT To PAAAAAARTEEY! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fy faen, jeg har hørt alt for lite på Beastie Boys. De fleste har det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Kan jeg få brukernavn til de av dere som bruker X360? Kjøpte gull-medlemsskap her en dag og har lyst til å satse litt på konsollspilling fremover EDIT: Kanskje lettere om de som vil bare legger til BoffyB Endret 6. mai 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Forleden dag kom jeg til å tenke på disse juvelene som jeg lo meg skakk av for en del år siden. Ler meg litt skakk enda, men kjenner jeg er litt lei. http://www.youtube.com/watch?v=6A0p-U1LBbQ http://www.youtube.com/watch?v=KMYN4djSq7o Endret 6. mai 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Husker for noen år siden da min PC kom hjem fra reperasjon (igjen). Gangen før reperasjon var den den stilleste pcen jeg noensinne hadde hatt - men denne reperasjonen var bytte av hovedkort, og der medfølgte det en av de mest bråkete CPU viftene man kan få... Har aldri hatt en mer bråkete pc. Har den enda for øvrig, like bråkete ^^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg digger intromusikken til Level Up! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Captn aubery er min GT. Søvn eller Curse of monkey Island ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det bør ikke være noe å lure på. Curse of Monkey Island, selvsagt! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Blir nok det ja. Når jeg endelig har fått det til å funke igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har det problemer med Win 7? Har ikke spilt det selv på flere år. Har hatt litt lyst til å spille det igjen, så kjipt om det har problemer. Kjøpte et spill som heter Ben there, Dan that! på Steam til 0,80 Euro. Skulle teste det nå, men musen er så treig at det blir uspillbart. Synd, da jeg har lest mye positivt om det. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Neida så lenge man bruker ScummVM skal det funke, for min del var det en fil som manglet. LeChuck seminarer og motivational lectures høres interessant ut . Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Den andre gangen i livet mitt jeg skal sende PM til Lakus også er'n AFK. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Lol. Jeg så forresten meldingen din. Er det en/flere blokker som har blitt fjernet? Loggen viser bare blokker som har blitt plassert eller fjernet. Om ikke blir det fort mer synsing og detektivarbeid å finne ut hvem det var. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ah crap. Er ingen blokker, men jeg hadde 7-8 griser og et par sauer som har blitt borte, og en stack med kull som ikke er i ovnen lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå