Villanden Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jævla kjipt at Lervikingen forsvant. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) @Rider Ah. Ja, jo, ikke en direkte dårlig sang - dessverre plasserer den seg midt i mitt hat-territorie; liksommetal med strykere og reine vokaler. Fantastisk fæl kominasjon. @Zeallu/Villery: Aldri hatt så mye til overs for Lervik, selv om anmeldelsene hans har vært gode. Hadde en liten samtale med ham angående Shadows of the Damned på Twitter dagen han slutta i Gamer, og den var ganske ålreit. Problemet til Gamer nå er at de for meg henger veldig etter i spilljournalistikk. De kommer ofte seinere enn andre med nyheter, og alt de gjør er tekstbasert. Pressfire legger seg mer på Giant Bomb-metoden, noe jeg liker veldig godt, og VG kjører på med Level Up, som er et flott om enn en anelse overfladisk magasin for spill. Endret 5. mai 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Om PressFire hadde eit forum, og ikkje berre eit kommentarfelt fullt av Dagbladet-lesarar, kunne eg vurdert å migrere dit på deltid. Sånn sett er vel kanskje diskusjon.no eit av dei sterkaste korta til Edda sine redaksjonelle sider. Ikke fordi eg er så viktig, men fordi den største samla kunnskapsbasen i Noreg er liksom grei å ha i bakhand, og kjem til å sørge for at folk heng rundt nærast uansett. Endret 5. mai 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, det har jeg tenkt også, men så er jeg knapt aktiv i diskusjoner her inne lenger så jeg blir litt dratt i begge retninger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Diskusjon.no og denne tråden er en av de største grunnene til at jeg fortsatt er innom Gamer.no nå og da. Har et inntrykk av at Pressfire er raskere ut med saker, og med Lervik på laget har de nå blitt bokmerket. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Åja, stemmer det. Diskusjon.no er jo knyttet til Tek-nettverket. I praksis er det vel Tek-nettverket som er bundet fast og som blir dratt videre av Diskusjon.no. Sinnsykt synd at ikke det største og beste forumet kan han de beste sidene som fronter. Klipp løs Tek, la det synke og bruk forumet sine personligheter til å sette opp nye sider. Yey Endret 5. mai 2012 av Lakus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) På den andre siden har Gamer.no tatt opp ganske mange nye skribenter de siste månedene. Lervik og Groven var utvilsomt store navn som gjorde mye og hadde mye kunnskap, men kanskje noen av de nye kan klare å ta over stafettpinnen? Endret 5. mai 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Føler vel ikke akkurat at den tidvise synsinga til Stuestøl er all verden å hige etter, synd det er så få andre som mener noe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er det nå en skal tenke tilbake på hvor fantastisk innlegg.no var? Alle de beste skribentene og et ryddig og lite forum uten en haug med uinteressante kategorier. Savner innlegg.no. 3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er i hvert fall det jeg gjør, selv om jeg ikke akkurat har gitt Diskusjon en sjanse. Lufta gikk ut av ballongen kan du si. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Innlegg.no-tiden var fantastisk über. Edit: nouse stjal adjektivet mitt. Endret 5. mai 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Første gang jeg har blitt hacket på facebook <3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Antall facerapes/Antall år brukt på WoW ∝ Kulhet2 Det trengs vel ikke å nevnes at jeg har blitt facerapet mange, mange ganger Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Første gang jeg har blitt hacket på facebook <3 Hacket eller facerapet? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er egentlig litt usikker på hva som skjedde. Jeg prøvde å endre passord, men det fortsatte likevel. Det var ikke før jeg deaktiverte brukeren og aktiverte den igjen at det stoppet. Og jeg sjekket og det stod at jeg var den eneste påloggede brukeren O_o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg har loggen for chatten enda. Det var litt awkward. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg har loggen for chatten enda. Det var litt awkward. Pasta. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er så mye jobb å fjerne navnet til Craxmerax La oss bare si at det var spørsmål om jeg ikke ville se på webcam and have som fun. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Du sa vel ja, som man gjør når slike tilbud dukker opp? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Var så usikker på om det var sant eller ikke, så jeg turte rett og slett ikke gi noe ordentlig svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå