Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hørtes bra ut det. Hvor mye tjener du per side du lager? Jeg jobbet med en webside her til skole oppgave (som jeg forsovet fikk en 5+ på) og min far som er webdesigner selv sa at slikt kunne jeg tjene 10.000 ,- per side. Å dette brukte jeg bare 8 timer på å gjøre ferdig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg fikk en 6'er på en webside jeg lagde, må nevnes at jeg fikk litt over kanten mye hjelp av pappa:P Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hørtes bra ut det. Hvor mye tjener du per side du lager? Jeg jobbet med en webside her til skole oppgave (som jeg forsovet fikk en 5+ på) og min far som er webdesigner selv sa at slikt kunne jeg tjene 10.000 ,- per side. Å dette brukte jeg bare 8 timer på å gjøre ferdig. Jeg tjener ikke fast per side. Jeg tjener for å gjøre i stand siden, hver gang jeg oppdaterer den, hver nye underside jeg lager, med mer og fem (eller var det ti) prosent av alle fremtidige annonseinntekter. Og kan jeg få se siden du lagde? Og din også Error? Endret 22. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Den siden pap.. Ahem, jeg lagde finnes på http://osborg.no/gorm/skoleoppgave/ hvis du er interresert. Men, den klikker litt, fontene har blitt borte så teksten går inn i gif animasjonen. Edit: Hmm, jeg la nettopp ut hele navnet mitt på internett O.O Ja, ja, får satse på at det går bra:p Endret 22. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Den siden pap.. Ahem, jeg lagde finnes på http://osborg.no/gorm/skoleoppgave/ hvis du er interresert. Men, den klikker litt, fontene har blitt borte så teksten går inn i gif animasjonen. IE!? :o Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Selv bruker jeg Firefox, jeg skjønner ikke hvorfor man må ha IE for å åpne siden på en ordentlig måte :S Kanskje det er hosting siden vi bruker som ikke er kompatibel med Firefox/Opera/safari osv Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg skjenner en fyr som jobber med webdesign. Han jobber også sammen med han som lagde øysteins lille verden eller hva nå enn det heter Morra mi jobbet i samme bygg som de før. Men uansett han fyren legger alltid inn ett skjult bildet av seg selv på alle sidene han lager Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan poste link til siden snart, må bare legge den ut på nett. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke for å vere frekk men hcg bør ikke vere moderator, så og si alle inleggene hannes er spam, eller så bare svarer han ja eller nei i postene sine Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke for å vere frekk men hcg bør ikke vere moderator, så og si alle inleggene hannes er spam, eller så bare svarer han ja eller nei i postene sine Tror (håper) ikke at det var seriøst Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Meh, 330 kroner timer. Mehh! Det er cirka da, får oppimot 500kr timen for å lage undersider på den samme siden til underbedrifter (som lønner meg uavhengig av bedriften) (Dårlig forklart Men vanskelig å forklare...) Endret 22. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Meh, 330 kroner timer. Mehh! Det er cirka da, får oppimot 500kr timen for å lage undersider på den samme siden til underbedrifter (som lønner meg uavhengig av bedriften) (Dårlig forklart Men vanskelig å forklare...) Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dvs. at du får oppimot 500kr timen for å lage undersider til søsterseleskapenes nettsider? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Dvs. at du får oppimot 500kr timen for å lage undersider til søsterseleskapenes nettsider? Nei, jeg får oppimot 500kr timen for å lage infosider om søsterselskapene (Altså opprette og noen ganger fylle inn info) Endret 22. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ok her er siden folkens, det var ikke den ferdige da... Men i allefall ganske så nerme: http://fruitland2.webs.com/Index.html Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ok her er siden folkens, det var ikke den ferdige da... Men i allefall ganske så nerme: http://fruitland2.webs.com/Index.html Du lurer ikke meg! Ikke trykk folkens. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ok her er siden folkens, det var ikke den ferdige da... Men i allefall ganske så nerme: http://fruitland2.webs.com/Index.html Du lurer ikke meg! Ikke trykk folkens. Den siden var jo ganske stilig ^^ Hvor får du bildene fra? Tar du de selv? Edit: Må du skrive teksten som står på siden selv? Endret 22. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ok her er siden folkens, det var ikke den ferdige da... Men i allefall ganske så nerme: http://fruitland2.webs.com/Index.html Du lurer ikke meg! Ikke trykk folkens. LOL, samme tenkte jeg, men det var siden hans Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Veldig kul! Eneste jeg lurer på er, kommer du til å ha ett bilde i tekstboksen? Det ble kanskje litt kjedelig, men du har jo allerede ett bilde øverst, så det passer muligens ikke helt inn. Og, jo, fonten på de "lappene" til høyre var litt kornete. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hæ? Det der er ikke en rickroll... hold over linken og du ser at det ikke er det. Men uansett hold dere til et litt normalt nivå folkens. Er tåpelig å spamme tråden ned med rickrolls. Hadde jeg vært moderator nå hadde jeg måttet fjerne 2-3 sider med rickrolls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå