Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hørtes bra ut det. Hvor mye tjener du per side du lager? Jeg jobbet med en webside her til skole oppgave (som jeg forsovet fikk en 5+ på) og min far som er webdesigner selv sa at slikt kunne jeg tjene 10.000 ,- per side. Å dette brukte jeg bare 8 timer på å gjøre ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørtes bra ut det. Hvor mye tjener du per side du lager? Jeg jobbet med en webside her til skole oppgave (som jeg forsovet fikk en 5+ på) og min far som er webdesigner selv sa at slikt kunne jeg tjene 10.000 ,- per side. Å dette brukte jeg bare 8 timer på å gjøre ferdig.

Jeg tjener ikke fast per side. Jeg tjener for å gjøre i stand siden, hver gang jeg oppdaterer den, hver nye underside jeg lager, med mer og fem (eller var det ti) prosent av alle fremtidige annonseinntekter.

Og kan jeg få se siden du lagde? Og din også Error?

Endret av JanFr (StabakJF)
Lenke til kommentar
Meh, 330 kroner timer. Mehh!

Det er cirka da, får oppimot 500kr timen for å lage undersider på den samme siden til underbedrifter (som lønner meg uavhengig av bedriften)

(Dårlig forklart :p Men vanskelig å forklare...)

Lenke til kommentar
Dvs. at du får oppimot 500kr timen for å lage undersider til søsterseleskapenes nettsider?

Nei, jeg får oppimot 500kr timen for å lage infosider om søsterselskapene :p

(Altså opprette og noen ganger fylle inn info)

Lenke til kommentar

Veldig kul! Eneste jeg lurer på er, kommer du til å ha ett bilde i tekstboksen? Det ble kanskje litt kjedelig, men du har jo allerede ett bilde øverst, så det passer muligens ikke helt inn. Og, jo, fonten på de "lappene" til høyre var litt kornete.

Lenke til kommentar

Hæ? Det der er ikke en rickroll... hold over linken og du ser at det ikke er det. Men uansett hold dere til et litt normalt nivå folkens. Er tåpelig å spamme tråden ned med rickrolls. Hadde jeg vært moderator nå hadde jeg måttet fjerne 2-3 sider med rickrolls. :mellow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...