Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Haha, digger de bildene du kommer med med, AltF4. Det er sååå min type humor. Mange bugs i Wordfeud forresten. Kan skrive koblr, feitn og flere andre ord der du dropper e. Det må fikss. Endret 2. mai 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Men når man ikke klarer å styre inntaket så blir alt alkoholen sin feil. That's the beauty of alcohol. Man høster det man sår sier jeg bare. /gammelt jungelord. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 En and skal man aldri ta for alvorlig. Trøndersk jungelord. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Man blir trøtt av å være ute fra 10 til 18.30 - fakta faen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) http://open.spotify.com/track/6xG2ZGudUgtV235xvDlSEt Endret 4. mai 2012 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Blæh, var i butikken og skulle kjøpe øl, men da jeg kom i kassen fikk jeg ikke kjøpe. Er visst en regel som sier at de ikke har lov å selge etter klokken 20:00. Visste ikke om den regelen. Får kjøpe imorgen i stedet. Tenker å kjøpe meg en ny PS3 snart, men er litt lei svart. Har sett på den hvite og synes den er litt tøff. Den finnes også i lyserødt, men var ikke helt begeistret for den. Endret 4. mai 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Blæh, var i butikken og skulle kjøpe øl, men da jeg kom i kassen fikk jeg ikke kjøpe. Er visst en regel som sier at de ikke har lov å selge etter klokken 20:00. Visste ikke om den regelen. Får kjøpe imorgen i stedet. Du mener. Den regelen som har vært der mest sannsynlig store deler av livet ditt, i hvert fall den delen der du var bevisst på "ølkjøp"? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg kjøper sjelden alkohol, og de gangene jeg kjøper er det som regel midt på dagen, så jeg har ikke fått det med meg. Den har sikkert vært der lenge ja. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, den har vært der siden jeg jobba på Rimi. Før jeg var i militæret. Altså... 8-9 år? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Regelen er eldre enn dårleg vær, den vart MILDNA for rundt ti år sida (frå 1800 på kvardagar og 1600 laurdag til 2000 kvardagar og 1800 laurdag). Vi bor i eit luthersk land, tross alt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg er ikke den som griner over regler og slikt, men akkurat det der syns jeg er en jævlig teit regel. Jeg ser rett og slett ikke hvilken nytte den gjør. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Er strengt tatt folka som kjøper øl åtte kvar morgon, ikkje åtte om kvelden, ein burde ottast for. Så ja. Det er tøvete, men det heng igjen frå puritanismen og avholdsforbundet (som var litt som LO før i tida). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Når jeg nå ser hvor lenge den regelen har eksistert, føler jeg meg litt flau over at jeg ikke har fått det med meg før nå. Og ja, det er en regel jeg ikke skjønner nytten av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Som Zealuu sier, så er det de som kjøper øl klokken åtte om morgenen man burde bekymre seg for, ikke åtte om kvelden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Det er en av de få tingene som gjør England så vakkert. Går du tom for drikke på fest er det bare å stikke ut og kjøpe mer, i stedet for å ende opp en hundrelapp fattigere for en halvlitersflaske med hva som helst inni. I love it. Sitter for øvrig med et lite glass Cabernet Saugivnon som jeg plukka opp på butikken i dag til £4. Endret 4. mai 2012 av Villanden Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 "Jeg vet ikke hva jeg skal med bein egentlig" - AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 DET VAR IKKE DET JEG SA. På en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå