Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Men på den annen side kan det være greit, for da vet du hva du skal dø av og kan ta sjanser du kanskje ikke ville tatt før. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tja, er det noe man lærer av å følge med rundt seg er det at hvem som helst kan dø når som helst. Hvem som helst av oss kan komme ut for en ulykke eller en drapsmann i løpet av dagen, eller vi kan bære på en sykdom som tar oss uten forvarsel. En nabo av meg døde for noen år siden, han var i 50-årene og hadde ingen sykdomshistorie utenom det vanlige, men han fikk plutselig slag under en omgang innebandy og døde øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Sånn sett døde en legekompis av mamma og pappa. Han var ute og syklet med familien og falt plutselig om. De fant aldri ut hva det var vel og merke. Hjertet var visst helt fint og ikke noen sykdommer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 "People needn't worry so much. It's not my time yet. This is not how I go." Hvis man vet når man dør, kan man gjøre alt i verden og være sikker på å ikke dø. Tror jeg kanskje hadde gått for det, med tanke på at sannsynligheten for at jeg dør før jeg er 70 er relativt lav Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Onkelen min var faktisk ute å jogget da han plutselig falt om. Ingen som så det komme. Sprekeste fyren jeg noen gang har kjent. Vet dere forresten hva som er det kjipeste med å bo i en liten bygd? Gjør du noe dumt en dag, så tar det ikke lang tid før de fleste vet. Jeg elsker livet mitt for tiden. Endret 2. mai 2012 av Kiro Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det trenger vi ikke gå inn på. Kommer bare her for søke litt "trøst" hos gamle venner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det trenger vi ikke gå inn på. Kommer bare her for søke litt "trøst" hos gamle venner. Men skal vi trøste deg må vi jo vite hva vi har med å gjøre. Når en unge gråter hjelper det jo ikke at jeg blåser på hånda om det er foten han har vondt i. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Excellent point av gamlefar. Hør på han! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Joda, eller kan gi et kort sammendrag da. Selv om jeg sikkert kommer til å angre på det å. x-russetreff + Masse tequila + kompis = så kleint Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke noe galt med å ha sex med folk vel? Ikke la deg bry av det, så går det over. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Når man er inne på temaet. Hvis dere kunne velge, ville dere visst når dere kom til å dø? I would. Hvis jeg fikk valget om jeg ville glemme eller huske det etterpå, ja. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Masse tequila rettferdiggjør alt, så det blåser nok over. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Si at tequilaen har skylda funker fint. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er nå jeg er gammel og sier at det ikke nytter å skylde på alkoholen fordi man selv styrer inntaket. Bare la det gå over av seg selv. Gjort er gjort, spist er spist. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Men når man ikke klarer å styre inntaket så blir alt alkoholen sin feil. That's the beauty of alcohol. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg slenger meg på eldrebølgen og sier meg enig med AltF4. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 "Fylla har skylla, men hvem har skylla for fylla?" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ja, omtrent. Uff, dugnad på jobben i morgen. Egentlig en morsom dag/ettermiddag med mange morsommme foreldre, men det er spådd 3 varmegrader og regn. Endret 2. mai 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå