Error Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 http://bacolicio.us/https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1316881&st=100820 Internet browsing blir aldri det samme igjen 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Føler hjerteinfarktet komme smygende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Gratulerer AltF4! ...med jobben altså, ikke det smygende hjerteinfarktet. Endret 25. april 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Føler hjerteinfarktet komme smygende. Tullball Når du steker baconet så forsvinner alt fettet, og det er kun konsentrert proteinkraft igjen. Protein, også kjent som vitaminer for menn, er alt du trenger for å gro skjegg, bygge muskler, få glansfull hud og kraftige kjaker. Bacon er den moderne, ikke metrofile manns nattverd. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 +10 Awesomeness til deg Error. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg gratulerer ingen med jobb. Arbeidsledighet derimot, det er noe jeg kan misunne. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Personlig pleier jeg ikke å gratulere folk når de har oppnådd noe jeg misunner, men når de har oppnådd noe som er viktig for dem. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har fått ny PC. I hvilken kategori faller det Shampoo? Sitter å skrur nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Lars har fått ny pc, og inviterer meg til date.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Mitt liv er en eneste lang date med Maury. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har fått ny PC. I hvilken kategori faller det Shampoo? Sitter å skrur nå. Vel, skal ikke si at jeg ikke har lyst på et par nye deler til PC-en min, men jeg vil uansett gratulere siden det antakeligvis er en ganske stor investering du har gjort (og som jeg håper at du blir fornøyd med). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Medium investering. Kjøpte en med i5 2500K, 8GB ram blablabla. Trenger ikke noe monster, men likevel noe bedre enn min 5 år gamle maskin. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Mitt liv er en eneste lang date med Maury. <3 Ja, same fra Hortland her og. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kom meg endelig gjennom ME3 jeg og. Ser ikke helt hva som er galt med slutten annet enn at den er litt kort. Jeg håper virkelig ikke all fanragen kommer av at Bioware ikke valgte en klisjefylt, lykkelig slutt der Shepard bare greier alt med et glis uten å måtte gjøre et eneste vanskelig valg. Det var sånn jeg trodde det ville ende, men Bioware overrasket meg positivt, og det er det sjelden spillhistorier gjør. Å kritisere dem for det virker blodig urettferdig spør du meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har fått ny PC. I hvilken kategori faller det Shampoo? Sitter å skrur nå. Vurderer faktisk akkurat det samme nå. Fryktelig usikker for om jeg skal gå for det eller ikke, siden det er snakk om en del penger. >< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Kom meg endelig gjennom ME3 jeg og. Ser ikke helt hva som er galt med slutten annet enn at den er litt kort. Jeg håper virkelig ikke all fanragen kommer av at Bioware ikke valgte en klisjefylt, lykkelig slutt der Shepard bare greier alt med et glis uten å måtte gjøre et eneste vanskelig valg. Det var sånn jeg trodde det ville ende, men Bioware overrasket meg positivt, og det er det sjelden spillhistorier gjør. Å kritisere dem for det virker blodig urettferdig spør du meg. Det er absolutt ikke derfor man rager. Se følgende (spoilers): http://www.youtube.com/watch?v=7MlatxLP-xs Slutten var helt tragisk dårlig, og personen i videoen forklarer hvorfor på en glimrende måte. Jeg har sansen for tragiske slutter, men ME3-slutten var rett og slett dårlig skrevet. Jeg er imidlertid usikker på om jeg støtter forslaget om å endre slutten. Endret 26. april 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Kom meg endelig gjennom ME3 jeg og. Ser ikke helt hva som er galt med slutten annet enn at den er litt kort. Jeg håper virkelig ikke all fanragen kommer av at Bioware ikke valgte en klisjefylt, lykkelig slutt der Shepard bare greier alt med et glis uten å måtte gjøre et eneste vanskelig valg. Det var sånn jeg trodde det ville ende, men Bioware overrasket meg positivt, og det er det sjelden spillhistorier gjør. Å kritisere dem for det virker blodig urettferdig spør du meg. Det er absolutt ikke derfor man rager. Se følgende (spoilers): http://www.youtube.com/watch?v=7MlatxLP-xs Slutten var helt tragisk dårlig, og personen i videoen forklarer hvorfor på en glimrende måte. Jeg har sansen for tragiske slutter, men ME3-slutten var rett og slett dårlig skrevet. Jeg er imidlertid usikker på om jeg støtter forslaget om å endre slutten. Det jeg er enig med ham i er at slutten kunne vært lengre og vist mer av hva som skjedde med flere karakterer og steder i galaksen som et resultat av valget ditt. Det tror jeg heller ikke det skulle være vanskelig å legge til med DLC. Tross alt bare snakk om å slenge på noen ekstra filmsekvenser. Han har en veldig hang-up på hvordan Star Trek gjør ting. Jeg har aldri vært noen større fan av serien, så for meg var det ikke noe problem at de gikk bort fra å holde alt vitenskapelig plausibelt (i den grad det noengang var det). Jeg synes også bare det var en kul overraskelse at slutten snur opp ned på alle vedtatte sannheter om The Reapers. Det er en smekk i fleisen som gir deg en følelse av maktesløshet overfor noe som er langt mer sammensatt og mektig enn det enkle fiendebildet som er malt frem til da. At det kan være vanskelig å forstå helt hvordan Catalyst skal fungere er jeg enig i, men etter å ha spilt JRPGer i 15 år så er i grunn forventningene mine til enhver slutt at absolutt alt kan skje uavhengig av logikk eller fysiske lover. Det er greit synes jeg, man får mer enn nok av begrensninger i det virkelige liv uansett, så at noen lar fantasien flyte synes jeg bare er positivt. Uansett så var det en mer interessant video enn jeg troddet det skulle være, og fanragen virker ikke like dum som den gjorde før. Bare nesten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Den videoen der syns jeg forklarte alt veldig godt. Takk for at jeg fikk sett den. Og Star Trek er bra, ganske enkelt basert på hvor lenge det har vart og hvor populært det er. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Gikk fra en PC med Intel E8400, 2GB RAM og 6870 til 15 2500K, 8GB RAM og samme skjermkort. NULL forbedring i MInecraft. Skal teste andre spill i morgen, men det var litt skuffende. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 In case you didn't already know this: http://forum.precipicegames.com/support/running-minecraft-using-64-bit-java-a-tutorial-by-a-noob-for-noobs/ Gjorde underverker for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå