Rider of Reason Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Du er jo AltF4, vi kan anse deg for så godt som ansatt allerede. Skal faktisk jobbe med unger denne uka jeg også. Er vikarlærer for småklassen på den nærmeste skolen her nå på onsdag. Ut fra det jeg har forstått har de utedag så vi skal ut på tur. Blir spennende, men er også delvis rammet av akutt nervøshet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Gikk sånn passe. Aner ikke hva jeg skal føle om mulighetene for å få jobben, så det er bare å vente til torsdag. Egentlig føler jeg at jeg trenger en skikkelig omveltning i livet mitt, usikker på om fast jobb der jeg er nå er det jeg ser etter, selv om det gjør muligheten for å flytte for meg selv mye større. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Krysser fingra for deg. Så mye å gjøre, men så liten lyst til å gjøre noe. Curses. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Takk. Hva står på menyen? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Analyser, Essay, Gruppeoppgaver etc. The works. Mye av dette til neste tirsdag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Såpass ja. Hvordan er studiene egentlig? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ah, der var 6 timer som lærer unnagjort. Var trivelige unger, og været var fint, men merker jeg er sliten av å stå/gå nå. Hva er det du studerer da Villanden? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Såpass ja. Hvordan er studiene egentlig? Ganske avslappende egentlig. Jeg har en lei tendens til å utsette og ikke ta ting så altfor alvorlig, så jeg tar livet med ro, selv om det er litt å gjøre. Ble ferdig med et fag som omhandlet bruk av psykologi i reklame før jul. Skrev en "rapport" på 4000 ord som jeg startet med to dager før innlevering. Endte opp med en femmer på den, og en femmer på en gruppeoppgave. Rimelig fornøyd med det. Etter jul har vi bare jobbet med reklamekampanjer og ferdigstilt en portfolio. Vi har også levert en gruppeoppgave for BMW som vi ikke har fått karakter på enda. Men rapporter fra læreren indikerer en A-, samt instrukser om at vi burde sende det inn til en konkurranse der vi kan vinne 15.000 pund og fast jobb. Så det lover jo bra. Nå gjenstår det én gruppeoppgave, Bachelor-oppgave, og to andre innleveringer, før jeg og min kreative partner drar til London for å jobbe hos et ganske godt ranket reklamebyrå i én uke. Så alt i alt har det vært et greit år i utlandet. Nå er det bare å skaffe seg jobb. RoR: Tar Bachelor grad i Advertising i Southampton. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Damn, såpass! Det høres egentlig utrolig spennende ut det studiet der. Jeg fikk forøvrig jobben 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hurra! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hehei! Gratulerer så mye mer enn Eplefe! Er det fulltid? Hvor og hva? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg gratulerer mer enn alle, men det vet du vel. Du skal få din virkelige belønning neste gang vi møtes i Oslo, wink wink. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Takk for det alle sammen Er det fulltid? Hvor og hva? Det er i barnehagen der jeg har jobba i fem år.Føles så jævlig godt - og veldig på tide.Er ikke fulltid, bare 20%, men jeg har fått en for innafor - og til jul er det ei som slutter, og da kan jeg kreve å få min stilling utvidet til 100%. Endret 25. april 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Näjs! Ordner seg med kvinnfolk til neste uke nå, så er ting på stell! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Da har det skjedd så mye stort at jeg sikkert dør i løpet av helga tenker jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) RoR: Tar Bachelor grad i Advertising i Southampton. Nysgjerrig! Har dere lært noe som helst om reklame som går på underbevisstheten? *edit* Og gratulerer med fast jobb. Ingenting er som å ha en fast arbeidsplass, virkelig. Endret 25. april 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Nysgjerrig! Har dere lært noe som helst om reklame som går på underbevisstheten? I faget Advertising as Persuasion lærte vi vel litt om det ja. Kan ikke skryte på meg at jeg husker så mye av det akkurat nå, men det skal være der inne et sted. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg er over middels interessert i slikt, må jeg innrømme. Eksempel: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Slike ting syns jeg er utrolig fascinerende også. Generelt hjernen egentlig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Og derfor tenker jeg på å bli forsker innen nevrovitenskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå