Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ostekakefylde jordbær! Det er faktisk betre endå betre enn det høyrest ut. Som jordbær OG ostekake, berre annleis.

 

detsmakersomkaffebareannerledes.jpg

 

Angående Fez, det virker artig, men tror jeg har et par spill som jeg burde spille før det. Jeg vet bare ikke hvilke enda.

 

Noen som har forslag til hva jeg bør starte med? Har mange spill jeg ikke har spilt enda, både fra '90-, '00- og '10-tallet.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Støtter den. MGS-serien er blant de få spillene som gir en uttelling for å være en over gjennomsnittet oppegående gamer. I tillegg til at gameplayet er veldig avhengighetsdannende så får man en spillhistoriens mest intrikate historier og som alltid har et budskap utover det å være spennende.

Lenke til kommentar

Gledet meg som en and til å spille Snake Eater, men det ble aldri så jeg kjøpte det da det kom ut. Aner ikke hvorfor.

 

Så jeg har ikke spilt noe av MGS siden 2, som i likhet med 1 blåste sokkene av meg.

Husker jeg brukte å sette meg ned og kjøre gjennom MGS1 hvis jeg kjedet meg en dag. Kan trygt si det ble en del playthroughs til slutt.

Lenke til kommentar

DET FINST IKKJE ORD. Ein heil rase av skulejenter med kaninøyre? Er TERA-utviklaren ein verna bedrift for seksualforbrytarar?

Er jo ikke noe galt med det der? Det er en helt normal del av den asiatiske kulturen, så jeg ser ikke problemet med det. Ikke nok med det, men det er også tegnet og animert, og ikke ekte. Å kalle de for seksualforbrytere er vel strengt tatt særdeles tullete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...