Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Hvis jeg får et ja på meldingen jeg nå sendte til dama jeg har fått sånn passe dilla på skal jeg ta toget til Bergen og gi Eplefe en god klem og et spill eller noe.

Feil by. Du kan komne òg gi meg klem ETTERPÅ.^_^

 

Edit: Fuck autokorrektur. Komme og. *

 

Feil by?

 

Huff ja.. jeg bare er på fest så orker jeg ikke være der mer så da sier jeg "stikker å tar meg en røyk" så drar jeg. Nå har det ikke så mye å si men det er snakk om en ganske lav promille da, ca 6 øl på denne kvelden.

 

Å stikke fra fest har jo jeg gjort også, men å kjøre i fylla er jævlig lett å unngå. Om ikke for din egen del så for alle de andre som er på veien og omegn sammen med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slimda: Also this:

 

http://www.youtube.com/watch?v=yBOwCRH1xBw

 

DET FINST IKKJE ORD. Ein heil rase av skulejenter med kaninøyre? Er TERA-utviklaren ein verna bedrift for seksualforbrytarar?

 

Eg siterer ein kommentar på RPS: "... that is straight-up indefensible. Unless your defense is "well, I happen to LIKE looking at highly sexualised little girls!""

 

(Nokon andre kan embedde, vanskeleg på mobil).

Endret av AltF4
Embedda.
Lenke til kommentar

@Zealuu: Lurer på hvordan evolusjonen avlet fram de skapningene der.

 

Drikkevannet.

 

Du har vel sett Quick Looken til GB da AlfF4 ? Den viser nå hva spillet går ut på.

Har det, og det er en av grunnene. Syns det rett og slett ser for mye ut med den 8-bit grafikken.

Lenke til kommentar

Det tøffaste er at den naturlege fienden til desse skulejentene, på den andre spelarfaksjonen, er ein rase av bipedale bjørnar som til forveksling liknar på Pedobear.

 

Ostekakefylde jordbær! Det er faktisk betre endå betre enn det høyrest ut. Som jordbær OG ostekake, berre annleis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...