AltF4 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Graver du nedover i to timer er du a) forbanna treig b) ikke så veldig lur, det lønner seg å starte mye lavere i terrenget. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Jeg tror ikke du forstår min oppdagertrang. "Jeg lurer på hva som skjer hvis jeg graver innover i noen timer nå", "Oi! Det er kull over meg, jeg trenger kull", også snur man og går opp for å lage seg en ny bøtte eller tre, og noen nye fakler, og ... sånne ting. JA DET MÅ TIL. Det er forøvrig ikke særlig inviting å mobbe meg. Nå vil jeg ikke spille med dere mer. Edit: Dessuten, naturlige huler. Endret 10. april 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg gidder ikke edite, jeg dobbelposter i stedet, du får merge. Sett deg som interessert (is that a thing?) og send henne en melding. "Hu og hei, du er morsom på twitter, og det er ikke jeg, men jeg liker at du er det. Såeh, skjer?" Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det får være Zealulainens jobb, jeg har ikke sett snurten av noen solbriller. Og det morsomme er, at om jeg faktisk får et par solbriller på meg så ser jeg fortsatt ikke snurten av dem. OK, socially awkward penguin så det holder her - dama jeg har hatt meget sporadisk kontakt med på Twitter (men som jeg stort sett liker tweetsa til) har Sukker-side som meg, og jeg fikk faktisk spurt om den. Og holy damn, hu var søt. Og enda mer likbar. Så, sette som interessert og kanskje sende en melding eller la elefanten bare være i rommet? Virker bortkastet å la være, spør du meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg... gjorde vel noe lignende? Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 AltF4, du er et beist og det vet vi alle (forøvrig ingen sarkasme her om du skulle tvile). Slutt å pingle. Sleng frem tissen og kjør vikinghyl (som tidligere diskutert i SO), evt. gjør noe minst like kult. Hadde forresten tenkt å sende deg påskeegg i år også (hadde planene for hva jeg skulle gjøre klare, men stakk plutselig til frankrike så rakk ikke) men får huske det neste år. Ellers, must see. Ekleste videoen jeg har sett i mitt liv (og jeg har vært på internett i noen år) men likevel veldig veldig awesome. Tar ikke av før litt uti, men deretter er det høy føring av spenningskurve: Error out, snakkes om to uker eller så Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vet ikke jeg gitt, hun har vært på Sukker og sett profilen min men ikke svart på meldinga jeg sendte henne på Twitter. Lover ikke nevneverdig bra, gjør det vel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sikkert fordi du ser ut som en cyborg, med tuber og mekaniske greier i ansiktet. Psst, avataren! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hun svarte *dåne* Himmel og hav at det går an å være så fjorten år når man egentlig er dobbelt så gammal. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) AltF4, du er et beist og det vet vi alle (forøvrig ingen sarkasme her om du skulle tvile). Slutt å pingle. Sleng frem tissen og kjør vikinghyl (som tidligere diskutert i SO), evt. gjør noe minst like kult. Hadde forresten tenkt å sende deg påskeegg i år også (hadde planene for hva jeg skulle gjøre klare, men stakk plutselig til frankrike så rakk ikke) men får huske det neste år. Ellers, must see. Ekleste videoen jeg har sett i mitt liv (og jeg har vært på internett i noen år) men likevel veldig veldig awesome. Tar ikke av før litt uti, men deretter er det høy føring av spenningskurve: http://www.youtube.com/watch?v=iEeMJgV75nQ Error out, snakkes om to uker eller så Shit, blodblemma mi blir jo ingenting i forhold! Uansett, hvordan endrer jeg hvilke programmer som blir startet når PCen slåes på? Endret 10. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Haha, LOL, WTF lizzm. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Also Error, jeg tenkte faktisk på påskeegg hehe. @Sparta: Jeg ser omtrent slik ut nå: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Fy faen du er gniten, nouse. 11/10, Altemann. Hawt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Han fikk trekk for å skjule munnen og halve nesen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 altermann, viser ikke tann. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ikke fordi han ikke kan, men fordi han er mann For å være sann er han i brann Så heit at det er leit Geit 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå