Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke du forstår min oppdagertrang. "Jeg lurer på hva som skjer hvis jeg graver innover i noen timer nå", "Oi! Det er kull over meg, jeg trenger kull", også snur man og går opp for å lage seg en ny bøtte eller tre, og noen nye fakler, og ... sånne ting. JA DET MÅ TIL. Det er forøvrig ikke særlig inviting å mobbe meg. Nå vil jeg ikke spille med dere mer.

Edit: Dessuten, naturlige huler.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Det får være Zealulainens jobb, jeg har ikke sett snurten av noen solbriller. Og det morsomme er, at om jeg faktisk får et par solbriller på meg så ser jeg fortsatt ikke snurten av dem.

OK, socially awkward penguin så det holder her - dama jeg har hatt meget sporadisk kontakt med på Twitter (men som jeg stort sett liker tweetsa til) har Sukker-side som meg, og jeg fikk faktisk spurt om den. Og holy damn, hu var søt. Og enda mer likbar. Så, sette som interessert og kanskje sende en melding eller la elefanten bare være i rommet?

Virker bortkastet å la være, spør du meg.

Lenke til kommentar

AltF4, du er et beist og det vet vi alle (forøvrig ingen sarkasme her om du skulle tvile). Slutt å pingle. Sleng frem tissen og kjør vikinghyl (som tidligere diskutert i SO), evt. gjør noe minst like kult.

Hadde forresten tenkt å sende deg påskeegg i år også (hadde planene for hva jeg skulle gjøre klare, men stakk plutselig til frankrike så rakk ikke) men får huske det neste år.

Ellers, must see. Ekleste videoen jeg har sett i mitt liv (og jeg har vært på internett i noen år) men likevel veldig veldig awesome. Tar ikke av før litt uti, men deretter er det høy føring av spenningskurve:

Error out, snakkes om to uker eller så

Lenke til kommentar

AltF4, du er et beist og det vet vi alle (forøvrig ingen sarkasme her om du skulle tvile). Slutt å pingle. Sleng frem tissen og kjør vikinghyl (som tidligere diskutert i SO), evt. gjør noe minst like kult.

Hadde forresten tenkt å sende deg påskeegg i år også (hadde planene for hva jeg skulle gjøre klare, men stakk plutselig til frankrike så rakk ikke) men får huske det neste år.

Ellers, must see. Ekleste videoen jeg har sett i mitt liv (og jeg har vært på internett i noen år) men likevel veldig veldig awesome. Tar ikke av før litt uti, men deretter er det høy føring av spenningskurve:

http://www.youtube.com/watch?v=iEeMJgV75nQ

Error out, snakkes om to uker eller så

Shit, blodblemma mi blir jo ingenting i forhold!

post-124827-0-20591000-1334093493_thumb.jpg

Uansett, hvordan endrer jeg hvilke programmer som blir startet når PCen slåes på?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...